Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Citroen Xsara 1,8 16v '97 problem z nawiewem

20 Gru 2010 09:32 3704 6
  • Poziom 9  
    Od niedawna jestem posiadaczem Xsary I z '97 na początku nawiew czasami się załączał czasami nie, czasami wystarczyło zgaszenie i ponowne uruchomienie silnika i wtedy załapał, teraz padł już całkowicie, nie włącza się nigdy. Podłączałem już inny silnik i włączniki, nie dawały oznak życia.Jako że nie jestem elektrykiem/elektronikiem nie wiem jak się do tego zabrać.
    Proszę w miarę możliwości o jakieś porady, instrukcje.
    Auto posiada klimatyzację.

Dodam że mam też problem z klaksonem i I biegiem wycieraczek, może to wszystko jest jakoś połączone
  • Poziom 11  
    sprawdź kolego stacyjkę, robiłem Xantię z identycznym problemem. Sprawdziłem bezpiecznik od dmuchawy czy dochodzi do niego zasilanie. Oczywiście nie było tam zasilania, to podałem + zasilania na bezpiecznik od dmuchawy i nawiew zaczął działać prawidłowo. Po wymianie stacyjki wszystko wróciło do normy.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Zasilanie na skrzynkę bezpieczników wchodzi? Prawa strona góra pojedynczy przewód.
  • Poziom 9  
    jest raczej tak jak napisałeś member 20, doprowadziłem teraz zasilanie z kostki obok dmuchawy i wszystko działa jak należy, teraz nasuwa mi się pytanie jak wymienić stacyjkę, ewentualnie co w niej wymienić
  • Poziom 26  
    Mylisz się ,jest tak jak pisze Paweł! Brak zasilania wchodzącego do skrzynki bezpieczników. (wypalone gniazdo) Stacyjkę zostaw w spokoju na razie.Ewentualnie sprawdź czy wychodzą z niej wszystkie +15stki.
    Tylko nie pytaj co to jest...
  • Poziom 9  
    ele5 ale jeśli nie ma zasilania wchodzącego na skrzynkę to cokolwiek działa w takim przypadku? bo u mnie coś tam jeszcze zostało działającego
    nie znalazłem pojedynczego przewodu nad skrzynką, w ogóle jest tam pusto tak naprawę