Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

buczenie w słuchawkach bezprzewodowych Philips SHD 9100

Rubenq 20 Dec 2010 16:58 7436 7
  • #1
    Rubenq
    Level 9  
    Od niedawna posiadam słuchawki bezprzewodowe philips shd 9100 i nie mogę już zdzierżyć tego brzęczenia. Nie wiem czy to wada fabryczna, czy się popsuły?
    Historia jest dłuższa, ponieważ model który obecnie mam, jest już drugim (pierwsze oddałem na reklamację i otrzymałem parę zamienną).

    Słuchawki brzęczą tylko wtedy kiedy stacja (nadajnik) jest włączony. jeśli odłączę stację od prądu, a słuchawki nadal działają, to brzęczenie natychmiast cichnie.
    Po odłączeniu tylko kabla od dźwięku nie zmienia nic.
    Brzęczenie nie zależy od głośności ustawionej na słuchawkach (czy jest max czy min natężenie buczenie-brzęczenie jest takie samo).

    Półka cenowa w której znajduje się ten model, definitywnie wyklucza szumy o tak dużym natężeniu (przynajmniej tak mi się wydaje).

    Jeśli jest jakikolwiek sposób aby usunąć tego typu problemy, to bardzo proszę o pomoc.
  • #2
    Byneq
    Level 27  
    To są szumy czy brzęczenie? Jakieś 8 - 10 lat temu też kupiłem radiowe bezprzewodowe Philipsy, kosztowały mnie (wtedy!) 499PLN. Następnego dnia wylądowałem z nimi w serwisie i z powrotem w sklepie. Facet w serwisie powiedział że skoro tak szumią to znaczy że Philips dopuszcza takie szumy i nic się nie da z tym zrobić. Za zwróconą kasę kupiłem przewodowe Kossy za 389PLN i nie zamieniłbym ich na nic innego.
  • #3
    Rubenq
    Level 9  
    Raczej takie brzęczenio-buczenie. Jest ono nieustanne i niezmienne. W wypadku szumów słychać raz mocniej raz mniej. Żeby to opisać: to słychać mniej więcej taki dźwięk, jak przesterujemy, bądź za głośno ustawimy mikrofon od słuchawek komputerowych - coś w ten deseń.
  • #4
    Byneq
    Level 27  
    Jeżeli to nie są wyłącznie szumy, to reklamowałbym to bez zastanowienia. Jest to stały objaw bez względu na to jaki sygnał jest do nich podany i gdzie stoi baza ?
  • #5
    Rubenq
    Level 9  
    Tak. Bez względu na czynniki jakie podałeś. Problem jest taki, że są to słuchawki kupione na allegro i jak już wcześniej wspomniałem mam już drugi egzemplarz. Bardzo dużo zachodu z reklamacją takiego sprzętu.
  • #6
    Byneq
    Level 27  
    Napisałem żebyś przeszedł się z tym do serwisu, niech się wypowiedzą ew. wystawią jakąś opinię. Z takim papierem sprzedawca nie ma prawa robić problemów ze zwrotem sprzętu. Szumieć może ale nie ma prawa buczeć.
  • #7
    kenny198p
    Level 1  
    w zasadzie mam podobny problem, slychac okropny szum, szczegolnie jak nic nie gra... sprzet tej klasy chyba powinien byc pozbawiaiony w/w wad? :/
  • #8
    Rubenq
    Level 9  
    W serwisie nie byłem, ale dowidziałem się od pewnego sprzedawcy sprzętu audio, że to buczenie jest spowodowane częstotliwością na jakiej chodzą słuchawki. Wszystkie modele Philips digital wireless działają dokładnie na częstotliwości 2,4 GHz lub MHz nie pamiętam dokładnie. Na nieszczęście wszystkie urządzenia bezprzewodowe takie jak: routery, myszki, klawiatury działają na identycznej częstotliwości. Mieszkając więc w bloku słuchawki są narażone zewsząd na zakłócające je urządzenia. Inne firmy takie jak Sennheiser i Sony poszły o krok dalej od Philipsa ustawiając częstotliwości albo trochę powyżej albo poniżej 2,4 MHz, dzięki czemu słuchanie jest praktycznie wolne od szumów i zakłóceń.

    Szczerze mówiąc nie pocieszyła mnie ta informacja. Wiecie może czy jest możliwe zmienienie ów częstotliwości w Philipsach? Z tego co wiem to nie, ale czekam na wasze twórcze pomysły.