Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Turbo Timer kilka pytań. Brak kluczyka w stacyjce.

21 Gru 2010 20:41 10253 12
  • Poziom 24  
    Witam. Posiadam Seat Leona z silnikiem 1,8T, jestem dość zabieganym człowiekiem wiec w trosce o moje turbo postanowiłem kupić zabezpieczenie przed sobą samym :P. Zakupiłem Turbo Timer HKS Type 0. Jestem kumaty w kabelkach lecz pracuje w troszkę wyzszych napięciach wiec stąd ten post. Interesuje mnie jak podtrzymywany przez Timer zareaguje na brak kluczyka w stacyjce ( imo) Proszę o porady i sugestie jak sobie z tym poradzić :) Z góry dziękuje
  • Poziom 24  
    Czyli bez problemu będzie to działało bez głębszych ingerencji ? Wspomnę że alarm jak i centralny jest fabryczny. Ciekawi mnie też czy obwód pompy paliwa nie jest odcinany wraz zamknięciem auta i uzbrojeniem alarmu ? Wie ktoś coś na ten temat ?

    Dodano po 3 [godziny] 41 [minuty]:

    Po kilku godzinach walki z plastikami i kabelkami turbo-timer podłączony nawet działa ale za to jeżeli wyjmuje kluczyki ze stacyjki i wychodzę nie mogę zamknąć drzwi z pilota z centralnego zamka (zamknięcie kluczykiem jest możliwe) No i teraz prożba do kolegi który jest w temacie bo moja wiedza z dziedziny elektryki samochodowej wyczerpana, co zrobić jak zrobić gdzie szukać żeby uruchomić centralny zamek.
  • Poziom 32  
    Z włączonym zapłonem nie ma sterowania radiowego.
  • Poziom 24  
    2004 Dokładnie to model Cupra R oznaczenie silnika BAM. Proszę o porady bo teraz już jestem zielony :|
  • Poziom 24  
    powiedz mi w której części samochodu znajdę ten moduł ? Rozumiem odłączyć czarno fioletowy przewodzik dochodzący do tego modułu ?
  • Poziom 24  
    i odłączyć czarno fioletowy i powinno grać ? :)
  • Poziom 24  
    Dodano po 2 [godziny] 20 [minuty]:

    Po odcięciu czarno-fioletowego jest ok. Samochód podczas odliczania czasu zamyka się :) Ale za wcześnie świętowałem sukces. Mianowicie gdy wyjmuję kluczyki na zapalonym silniku, motor na chwilkę gaśnie po czym znowu zaczyna pracować. Rozpiełem wszystko i chcę to podłączyć od nowa, i proszę o poradę. Mam 3 przewody. Czerwony podłączam pod ,,stały" +, Zielony podłączam pod zapłon po przekręceniu stacyjki, po zaniku napięcia na tym przewodzie tt zaczyna odliczanie i pojawia się napięcie na przewodzie niebieskim. Przewód ten podłączyłem pod ten sam przewód jak zielony czyli pod zapłon i występuje mała dziura tzn silnik pracyje wyjmuje kluczyki na chwilkę przygasa i zaczyna pracować dalej. Co zrobić gdzie wpiąć przewody żeby przejście w stan odliczania było płynne ? :(
  • Poziom 10  
    Witam trochę odkopuje ale tracę powoli cierpliwość do TT :/ robiłem wszystko jak w instrukcji lub ewentualnie znalazłem w internecie i nie mogę prawidłowo podłączyć tego dziadostwa.Timer HKS typ 0 (replika jak to ładnie napisali na aukcji) a auto to Skoda Octavia 1.8t 2000r SLX bez alarmu. Problem mam taki że timer załącza się jak dostanie tylko chwilowy impuls na zielony przewód ale po wielu kombinacjach nie znalazłem przewodu w kostce stacyjki który by dał mu ten impuls , gdzieś znalazłem że w pasacie kombinacja :
    czerwony -pin 30 stałe zasilanie
    niebieski - pin 15 (zapłon w moim przypadku)
    zielony- pin 50b (prawdopodobnie rozrusznik podczas kręcenia napięcie tylko ale około 10V)
    czarny -masa
    szary- ręczny ale póki co wpinany na krótko pod plus po kluczyku zresztą chyba mało istotny
    Kombinacja zielony i niebieski razem po zapłonie nie zdawała egzaminu , zresztą prawie wszystkie kombinacje sprawdzałem (wiadomo mogłem coś pominąć) może trzeba jakiś mostek zrobić? nie mam pojęcia proszę o pomoc.
    Oto fotka kostki przy stacyjce
    Turbo Timer kilka pytań. Brak kluczyka w stacyjce.
    1- stałe 12V
    2- rozrusznik chwilowe napięcie
    3- 12V bez kluczyka , po kluczyku 0V
    4- 12V po zapłonie
    5- 12V po 1 pozycji kluczyka radio itp
    6- 12V zapłon