Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

daewoo lanos, podgrzewanie tylnej szyby i wiązki

agaartua19 22 Dec 2010 22:30 2422 5
  • #1
    agaartua19
    Level 2  
    W związku z tematem, postanowiłem polutować przewody ze skorodowanych dwóch wiązek znajduących się pod siedzeniem kierowcy. Problem w tym, że wszystko już działa, a został mi jeden czarny kabel, który na dodatek pali bezpieczniki. Do czego on i co z nim zrobić?

    Druga sprawa dotyczy podgrzewania tylnej szyby, bezpieczniki są ok, paski nie są poprzerywane.
  • #2
    esteban123
    Level 20  
    Jeśli dobrze myślę: czarny jest masowy i jeśli go polutowałeś z plusowym to będzie robił zwarcie i wywalał bezpieczniki
  • #3
    Błażej
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Ale czekaj! Jak ty lutowałeś? Przewód do przewodu, czy wszytko na hura? Czyżby przewody pod fotelem były aż tak zgniłe, że nie możesz znaleźć drugiego odcinka przewodu?
  • #4
    esteban123
    Level 20  
    O to jest dobre pytanie
  • #5
    agaartua19
    Level 2  
    Kolorami lutowałem... tak te przewody były tak pognite że wysypały się z kostki... z kostki wynika że kable były kolorami zmostkowane, więc też tak je połączyłem spowrotem... został mi czarny kabel, który po przyłączeniu do przewodów pomarańczowych robi zwarcie... wszystko działa już... oprócz tej felernej tylnej szyby. Pojawił się jeszcze jeden problem od kilku dni. Podczas zwalniania gdy auto ma niskie obroty silnika a wysoki bieg zaczyna szarpać po zmianie biegu na niższy i dodaniu gazu następuje przyblokowania auta, rozlega się trzas, huk, w samochodzie czuć przez kilka sekund zapach spalenizny (podejrzewam że mogłoby to być sprzęgło, lub coś z hamulcami). Ten trzask jest umiejscowiony w przedniej prawej części samochodu, przynajmniej tak go słychać w samochodzie. Myślałem że to może ABS ale po jego wyłączeniu nadal jest to samo.

    Dodano po 13 [sekundy]:

    Kolorami lutowałem... tak te przewody były tak pognite że wysypały się z kostki... z kostki wynika że kable były kolorami zmostkowane, więc też tak je połączyłem spowrotem... został mi czarny kabel, który po przyłączeniu do przewodów pomarańczowych robi zwarcie... wszystko działa już... oprócz tej felernej tylnej szyby. Pojawił się jeszcze jeden problem od kilku dni. Podczas zwalniania gdy auto ma niskie obroty silnika a wysoki bieg zaczyna szarpać po zmianie biegu na niższy i dodaniu gazu następuje przyblokowania auta, rozlega się trzas, huk, w samochodzie czuć przez kilka sekund zapach spalenizny (podejrzewam że mogłoby to być sprzęgło, lub coś z hamulcami). Ten trzask jest umiejscowiony w przedniej prawej części samochodu, przynajmniej tak go słychać w samochodzie. Myślałem że to może ABS ale po jego wyłączeniu nadal jest to samo.
  • #6
    agaartua19
    Level 2  
    No i co koledzy poradzicie coś?