Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Megane po przekręceniu kluczyka słychać strzelanie

pst25 25 Dec 2010 09:50 9699 13
  • #1
    pst25
    Level 14  
    Witam. Nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi, bo może i oczywista jest.
    Po przekręceniu kluczyka i włączeniu zapłonu słychać strzały ?! Tak jakby klika razy coś zahuczało i cisza później. Lekkie rumotanie też słyszę, gdy się nawiewem bawię (obieg wewnętrzny i zewnętrzny zmieniam). Martwić się tym ?
  • #2
    Anonymous
    Anonymous  
  • #3
    ele5
    Conditionally unlocked
    Słyszysz strzały i huczenie?? Nie martw się Sylwester się zbliża!:D
  • #4
    pst25
    Level 14  
    ele5 normalnie śmieszne, ale denerwujące są te stukania
    Motronic dzięki chyba o to chodzi. Trochę się tego obawiałem. Nie idzie tego zniwelować ? Oczywiście Renault Megane I
  • #5
    Przemo9826
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Idzie zniwelować, albo wymienić silniczek klapy recyrkulacji powietrza (obieg wewnętrzny/zewnętrzny), albo rozebrać podszybie i rozłączyć kostkę od tego silniczka.

    Uwaga! Kostkę wypnij wtedy gdy klapka będzie ustawiona na obieg zewnętrzny.
  • #6
    ele5
    Conditionally unlocked
    Motronic ma rację z tym nastawnikiem. To samo zjawisko jest też w R19.
  • #7
    gosztekseba
    Level 31  
    pst25 wrote:
    Lekkie rumotanie też słyszę, gdy się nawiewem bawię (obieg wewnętrzny i zewnętrzny zmieniam). Martwić się tym ?


    U mnie jest to samo. Renault Megane I Sport Coupe. To po co się bawisz? :D Nie ma się kolega czym bawić tylko nawiewem :D Mi to "rumotanie" nie przeszkadza z reguły mam włączony obieg zewnętrzny:) Pozdrawiam i Wesołych świąt:)
  • #8
    pst25
    Level 14  
    OK. Ale przy uruchamianiu silnika (zapłon jak przełącze) trzaski słychać ;)
  • #9
    ele5
    Conditionally unlocked
    Niestety to francuz. Ten typ tak ma.
  • #10
    Anonymous
    Anonymous  
  • #11
    ele5
    Conditionally unlocked
    W święta dorabiam jako jasnowidz. Idzie mi lepiej niż temu słynnemu z Człuchowa :D:D:D
  • #12
    Anonymous
    Anonymous  
  • #13
    gosztekseba
    Level 31  
    ele5 wrote:
    Niestety to francuz. Ten typ tak ma.


    No ale powiem koledze że jeśli się o francuza dba to działa jak należy i można tym pojeździć. Wiem co mówię. Ja mam Megane I od 3lat i wymieniałem tylko czujnik położenia wału(jeśli tak to się nazywa), rodzice jeżdżą Megane II (tzw. żelazko) od nowości (2005rok) jedynym problemem była świecąca kontrolka poduszki gdzie pomogło czyszczenie styków pod siedzeniem) i co może francuz się tak bardzo psuje? Nie sądzę... Wolę komfortowego francuza w podobnej kasie co golf III (jak czołg zero komfortu jazdy). A w nowy VW nie ma co wybrzydzać o komforcie jazdy bo są naprawdę wygodnymi samochodami. Tyle że ich cecha (niezawodność) minęła w latach kiedy wyszedł Golf IV i są to teraz takie same przeciętne auta jak ople renówki czy citroeny a cena została jaka była. Co do strzelaniu przy przekręcaniu kluczyka to odpowiem NIE ten typ tak nie ma przynajmniej u mnie. Przepraszam za OT. Pozdrawiam
  • #14
    pst25
    Level 14  
    Golf II dla mnie był niezniszczalny, im dalej tym gorzej, ale to tylko moje zdanie.
    Wracając do tematu jak włączę obieg wewnętrzny chyba (przekręcę nawiew w lewo) to nic nie słychać, więc bankowo to nawiewy.
    Mam jednak inny problem w Clio I
    Powyżej 70 km/h (czasem mniej, czasem więcej) z okolicy deski rozdzielczej (może być też nawiewu) słychać rumotanie jakby tryby o siebie wadziły lub coś podobnego. Jak jest zimniej, to tak jakby się uspokoiło. Myślałem, że linka od licznika, ale pokazuje dobrze. Ktoś coś miał podobnego ?