Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
e-miernikie-mierniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

potrzebne zbudowanie elektromagnesów nadprzewodzących

tomek1911 25 Gru 2010 18:41 2372 9
    tomek1911
    Poziom 9  
    Ponieważ jestem nowicjuszem na forum nie wiem czy umieszczam ogłoszenie w dobrym dziale:

Mamy potrzebę zbudowania paru dosyć nietypowych urządzeń elektronicznych:
    Np m.in :

Zlecenie obejmuje budowę i uruchomienie elektroniki sterującej i 2 elektromagnesów nadprzewodzących z wymaganą B na powierzchni jarzma około 3 do 3,5 Tesli.
    Poszukuję elektronika chętnego do wykonania zadania
    tomasz

trstudio(malpa)trstudio.com
  • e-miernikie-mierniki
    andk1eltd
    Poziom 35  
    Kolega się dziwi, że na ogłoszenie typu '"chcę być wiecznie młody i szczęśliwy" do staje głupie komentarze:D Ogłoszenie niestety przekracza ramy elektrody i działu DIY:D, Trzeba by zamieścić je gdzieś za wielką wodą w niesłowiańskim języku, dostałby kolega konkrety. My niestety robimy bardziej przyziemne rzeczy. O takich projektach możemy tylko podyskutować.
    tomek1911
    Poziom 9  
    O ta odpowiedź mi sie podoba choć dużo w niej nadal niepotrzebnego pesymizu. I tu muszę kolegę pocieszyć. Poznałem wielu niezwykle NIEZWYKLE zdolnych elektroników Polaków , cxzesto z ogromną wiedzą wlaśnie siedzących też na elektrodzie nawet w tym niedocenianym przez kolegę DIY. potęga ludzkości polega bowiem na ŁĄCZENIU wiedzy wielu malutkich ogniw - ludzi często nie zadających sobie nawet sprawy ze swych wybiórczych a np obcych mi zdolności bo bardzo skromnych w swym zachowaniu. Własnie dzis sie taki ciekawy człowiek odezwal,.