Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Samochody Tata- Tata Indica

elektrodom 26 Dec 2010 20:08 4978 12
  • #1
    elektrodom
    Level 20  
    Witam.

    Czy któryś z Kolegów ma może doświadczenie z użytkowaniem samochodów tej marki? Oglądałem ich ofertę- wyposażenie w standardzie- super, cena- ekstra, bryła samochodu do zniesienia, kwestia tylko eksploatacji i serwisu- części są dobrej jakości, czy może cena jest korzystna właśnie dzięki ich miernej jakości?

    Proszę o wyrażenie wszelkich opinii, najbardziej interesują mnie te od użytkowników Taty i osób, które te samochody serwisowały.

    Pozdrawiam.
  • #2
    marcys20
    Level 18  
    Firma Tata produkuje samochody od chyba 60 czy 70 lat wiec jakies pojecie o tym ma!pozatym wszystkie taksowki w indiach sa od tego producenta i jakos daja w tamtych warunkach rade, wiec jakosc tych samochodow nie moze byc totalna porazka...a ze na nasz rynek dopiero wchodza produkty Taty jako taniego srodka transportu to nie oczekuj jakis super opinii...tak samo bylo z Tico i innymi nowosciami! a czas pokazal ze takie "glupie" tica bez wiekszych problemow robia po 300-400kkm i to na gazie i praktycznie bez podstawowej obslugi jak regularna wymiana oleju ;-)
  • #3
    rajax
    Level 14  
    A ja mysle ze pomimo doświadczenia tej firmy, nie kupił bym ich produktu.
    Po pierwsze mieli na początku problemy z dopuszczeniem do sprzedaży w europie. Wynikało to głównie z braku sprostania podstawowym czynnikom bezpieczeństwa.
    Nie chciał bym miec wypadku w takim aucie.
  • #4
    tzok
    Moderator of Cars
    Problem w tym, że europejskie i amerykańskie samochody są projektowane by przeszły testy zderzeniowe... niestety nie jest to jednoznaczne z ich bezpieczeństwem. Znając specyfikę testów można zoptymalizować konstrukcję by uzyskała możliwie najlepszy wynik w teście.
  • #5
    kewiS
    Level 13  
    W indica aby wymienic żarówkę po stronie pasażera cały błotnik trzeba odkręcic !
    A po stronie kierowcy jest lepiej ale na wymianę żarówek trzeba zagospodarowac ok 60-120 minut
  • #6
    elektrodom
    Level 20  
    Właśnie o to mi chodzi, o praktyczne zastosowanie samochodu.
    Bo to, że kiedyś były problemy z dopuszczeniem, o niczym nie świadczy, bo nawet japońskie samochody, pomimo dopuszczenia do jazdy mają czasami seryjne wady i samo dopuszczenie do użytku europejskiego niewiele daje...
    Mnie w samych tatach kusi to, że są jak na nowe samochody o danej wielkości tanie, a mają niezłe parametry. Tylko kwestia użytkowania- czy ma właśnie jakieś wady, które sprawiają duży kłopot- jak wymiana żarówek na przykład...

    Dziękuję za dyskusję, pozdrawiam, liczę na dalsze komentarze samochodu.
  • #7
    marcys20
    Level 18  
    no u nas uzytkownikow takich co zeby na TATAch zjedli nie znajdziesz ;-) ale masz neta, wejdz na fejsbuka i znajdz jakiegos hinduskiego taxiarza i pogadaj z nim co on o tym sadzi :-) bedziesz mial info z pierwszych rak :-)
  • #8
    elektrodom
    Level 20  
    Heh na necie są dwa rodzaje opinii: "szajs, omijać z daleka" albo "super sprawa, drobniuteńkie niedoróbki, warto kupić, polecam każdemu". I jak tu sobie zdanie wyrobić?;D.
    Z tym hinduskim taksiarzem niezły pomysł, tylko ma jedno niedopatrzenie- w Indiach trudno inne auto niż TATA znaleźć, bo mają łeb na karku i nie wypuszczają gotówki poza kraj wspierając tym samym rodzimy przemysł...

    pozdrawiam
  • #9
    siewcu
    Level 34  
    Lepiej kupić nową Pandę czy Seicento, jeśli produkują jeszcze - TATA jest tragicznie wykonanym samochodem, nawet w najbogatszej wersji(!) nie ma ABS. Opinie super, warto kupić itd są pisane przez osoby, które nie miały z tymi autami nic do czynienia...
  • #10
    tzok
    Moderator of Cars
    :arrow: http://www.tatawarszawa.pl/uploads/images/pdf/Vista_cennik_grudzien.pdf
    ...ma ABS, do tego całkiem udany FIATowski silnik 1.3 Multijet 75KM - tylko w tej wersji cena już wcale nie jest atrakcyjna. W tej samej cenie można kupić Punto Classic.
  • #11
    siewcu
    Level 34  
    Ostatnio jak miałem do czynienia z Tatą to nie było ABSu...
  • #12
    marcys20
    Level 18  
    ja widzielem ostatnio (koncowka 2010roku) na pasazu w realu Tate i mialo to to abs, klime manualna , chyba 1 poduszke i kosztowalo 24 lub 27kzl...
  • #13
    kkknc
    Level 43  
    Autko w miarę nowe na naszym rynku, więc rzeczowych informacji mało. Tydzień temu przyjechał do mnie klient takim autem, więc go zagadnąłem, co i jak. Okazało się, że ma to auto o 3 dni wiec jak na razie był zadowolony i to tyle, co mógł mi powiedzieć.