Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pralka Bosch + suszarka AEG da się postawic jako słupek?

27 Gru 2010 18:04 4046 6
  • Poziom 9  
    Czy te dwa sprzęty:

http://www.ceneo.pl/258397

http://www.ceneo.pl/5257168

można postawić jeden na drugim w tzw słupku, za pomoca łącznika lub bez? Jeśli bez to w jaki sposób?

Pralkę mam suszarkę zamierzam kupić...

Pozdrawiam Ania
  • Poziom 13  
    można. musisz kupić łącznik uniwersalny, który pasuje do wszystkiego. i to tyle. tylko tyle. bez łącznika się nie da. :D
  • Poziom 9  
    Dziękować :)
    Łącznik uniwersalny mówisz, a może jakaś podpowiedź konkretna ;) gdzie szukać i jakiś w miarę nie badziew...
    Jestem laikiem w tych sprawach a jeszcze baba :)

editor napisał:
    można. musisz kupić łącznik uniwersalny, który pasuje do wszystkiego. i to tyle. tylko tyle. bez łącznika się nie da. :D
  • Poziom 13  
    scanpart na pewno ma coś takiego. trzeba poszukac po prostu.
  • Poziom 2  
    Chciałem odświeżyć temat. Kupiłem pralkę Bosch (59 cm gł. x 59,8 cm szer.) oraz suszarkę Electrolux (63,8 cm x 59,6 cm). Czy orientuje się ktoś czy łącznikiem uniwersalnym dam radę zamontować jedno na drugim czy muszę wymienić któreś z urządzeń? Z góry dziękuję za pomoc.
  • Poziom 27  
    MPE11 napisał:
    Chciałem odświeżyć temat. Kupiłem pralkę Bosch (59 cm gł. x 59,8 cm szer.) oraz suszarkę Electrolux (63,8 cm x 59,6 cm). Czy orientuje się ktoś czy łącznikiem uniwersalnym dam radę zamontować jedno na drugim czy muszę wymienić któreś z urządzeń? Z góry dziękuję za pomoc.

Nie ma stuprocentowej pewności, że każdy łącznik uniwersalny będzie pasował do każdego zestawienia sprzętów. Nie jest również prawdą, że absolutnie nie da się postawić bez łącznika. To wszystko trzeba sprawdzić na konkretnych egzemplarzach, a także ocenić estetykę w obu wariantach.
  • Poziom 2