Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wzmacniacz i kolumny do 1500 zł

Silx 28 Gru 2010 22:40 2992 17
  • #1 28 Gru 2010 22:40
    Silx
    Poziom 8  

Witam. Jestem zielony w tych sprawach wiec proszę o poradę.

Jak widać w temacie wątku poszukuję wzmacniacza i kolumn, sprzęt używany wchodzi jak najbardziej w grę. Budżet to 1000-1500 zł. Pomieszczenie w którym sprzęt miałby grać nie jest duże, 2,5x4,5 metra, czyli około 11 metrów kwadratowych.
    Muzyka która jest preferowana przeze mnie, to przede wszystkim rock i metal, ale nie stronię od rapu, muzyki elektronicznej i instrumentalnej. Tym samym oczekuję od sprzętu, aby zagrał dobrze praktycznie wszystko czyli połączenie precyzji i szczegółowości z dynamiką i muzykalnością.
    Wolę się rozkoszować muzyką, a niżeli wkurzać sąsiadów, więc stawiam na jakość, a nie na głośność i tzw przez niektórych "łupnięcie" w wersji ocenzurowanej ;) Muzykę słucham przede wszystkim z komputera, jak i z cd rodzimej produkcji - CD 042. Mile widziane wejście na gramofon. DIY nie wchodzi w grę - brak umiejętności.

Teraz odnośnie moich pomysłów na temat tego sprzętu. Myślałem nad New Mildton 200 i wzmacniaczem yamaha A-960 mkII.
    Następnym pomysłem był zakup Tannoy M1 (mam nadzieję że dobrze napisałem), ale wątpię by te kolumienki, choć muzykalne, dostarczyły mi bas potrzebny w słuchaniu chociażby rapu.
    Szczególnie zainteresowały mnie New Mildtony 200, gdyż wyczytałem tutaj na forum i nie tylko, że można je ulepszyć. Ale ile w tym prawdy to nie wiem, więc pozwolę sobie zacytować jedną z wypowiedzi i prosiłbym o potwierdzenie tej informacji:

Cytat: