Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Lanos 2002 1,5 benzyna niecałe 100tys silnik dziwnie pracuje

Czeslav 29 Dec 2010 14:10 1034 3
    Czeslav
    Level 10  
    Witam!
    Od razu zapowiadam, że zamierzam udać się do fachowca, ale chciałbym wcześniej zasięgnąć opinii użytkowników. Samochodzik ten w roku jeszcze obecnym w okolicach sierpnia - zauważyłem, że na niektórych polskich "dziurkach i wertepach" słychać było coś na kształt stuknięcia (mam wrażenie że z przodu po lewej stronie). Obecnie już tego nie robi, ale ostatnio silnik zaczął inaczej pracować (mam dobry słuch, ale nie znam się b.dobrze na silnikach) - tzn. jakby to dobrze opisać - w samochodzie jest minimalnie większy rezonans, a silnik pracuje dobrze, ale mniej jednostajnie - coś bardziej w kierunku takiego "pyr pyr". Czy jest coś na co mógłbym zwrócić szczególną uwagę? Przegląd był robiony w maju. Nie wiem czy te dwie sprawy mają ze sobą związek, ale na wszelki wypadek opisuję.
    RobertLodz09
    Level 30  
    Jedż kolego najlepiej do warsztatu samochodowego. Tutaj nikt nie zdiagnozuje tego na odległość ,przez internet! . Pozdrawiam!
    Czeslav
    Level 10  
    Też tak właśnie myślę, ale zawsze warto zapytać wcześniej, bo to co dla jednych jest czarną magią, dla innych może być oczywiste od pierwszego skojarzenia.
    Pozdrawiam
  • Helpful post
    luckyboy
    Level 11  
    Czeslav wrote:
    Witam!