Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vectra na modemie problem - organiczenie lub brak łączności.

29 Gru 2010 16:20 3022 9
  • Poziom 8  
    Witam. Mam internet od Vectry na modemie Motorola SB5101E, i za każdym razem na komputerze wyskakuje ograniczenie lub brak łączności przy pobieraniu IP. Formatowałem komputer i po podłączeniu dalej jest to samo... Gdy podłączam ten kabel do laptopa, to internet od razu zaskakuje bez żadnej nawet najmniejszej konfiguracji... Wszystko to na systemie Windows XP. Karta sieciowa to NVIDIA nForce 10/100/1000 Mbps, jest ona poprawnie zainstalowana. Warto chyba dodać że wcześniej internet ten był puszczany przez router i gdy został on odłączony, komputer nie chce się połączyć z tą siecią, nawet po formacie komputera. Z góry dziękuję za pomoc w miarę prostym językiem, bo jeśli chodzi o połączenia i sieci, to jestem raczej zielony. Jeśli coś jeszcze potrzebne to powiedzcie - śledzę temat na bieżąco.
  • Poziom 43  
    Restartnij modem przy przełączaniu kabla.
  • Poziom 8  
    Po takiej operacji na chwile wyświetliło się, że połączono, ale strony żadnej dalej nie mogłem odpalić a po kilku chwilach, znów wywaliło ograniczenie lub brak łączności...

Po przełączeniu znów kabla ( bo to muszę zrobić żeby do was tu napisać ) i na laptopie wyskoczyło ograniczenie lub brak łączności, ale zresetowałem modem i tu jest okej, ale na stacjonarnym dalej nie działa...

Dodam że tak jest tylko z ta siecią, bo jak zabrałem kompa do kumpla i podłaczyłem jego internet to działa bez problemu...
  • Poziom 43  
    Przy włączonym kompie i podpiętym kabelku do modemu - wyłącz zasilanie z kontaktu modemu odczekaj 5 min i powrotnie włącz wtyczkę do kontaktu.

Przy każdym nowo podłączonym kompie bezpośrednio do modemu trzeba restartować prądem modem.
  • Poziom 8