Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Pamięć PIONEER DEH-7600MP

Dj Roofer 10 Oct 2004 23:02 2460 8
    Dj Roofer
    Level 11  
    Witam
    Czy w pioneerku deh-7600MP da sie zamontować jakieś podtrzymywanie pamięci (ustawień, zaprogramowanych stacji itd.) po odłączeniu radia od zasilania?

Prawdę mówiąc jestem troche zielony z elektroniki więc proszę o dokładny instruktaz :D
    picador
    Level 33  
    praktycznie w każdym pionku można wstawić podtrzymanie ...

potrzebny dobrej kalsy akku wodorkowy 4,8V pojemność ok 300mA/h , podpinasz pod 5V zasilania procka , dobrze dać rezystor kilkadziesiąt ohm w szereg :wink:
    Dj Roofer
    Level 11  
    Ok. A ile by kosztowało zamontowanie takiego akumulatorka??
    Jest to za drogi sprzęt dla amatora, więc wolałbym żeby wmontowała mi to osoba która się na tym zna.
    Gdzie najlepiej się udać z tym radyjkiem??
    iNTELL
    Level 30  
    Do serwisu. A skąd jesteś może byś napisał ??
    Dj Roofer
    Level 11  
    :D Kraków

Tylko jak możecie to poradźcie mi jakiś dobry i niedrogi serwis, bo jak kiedyś radyjko za 300zł dałem do naprawy to za wylutowanie końcówki mocy mi zaśpiewali 70zł a jeśli chciałbym żeby mi nową wmontowali policzyli 80zł. Cóż musiałem ją sam wmontować (na giełdzie ok. 15zł kosztowała) i później żałowałem że radio do serwisu oddałem bo to że koncówka jest padnięta to i ja wiedziałem.
    Jeśli możecie to proszę mniej więcej o orientacyjną cenę ile ta usługa może kosztować.
    picador
    Level 33