Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Czy nauka programowania ma przyszłośc

30 Gru 2010 21:13 2704 12
  • Poziom 14  
    Witam, nie wiem czy umieszczam to w odpowiednim dziale, jeśli nie to proszę o przeniesienie. Chodzi o to, że zastanawiam się czy iść na politechnikę na kierunek elektronika i telekomunikacja, czy to ma sens? mam na myśli programowanie w tych wszystkich językach typu basic, C, asembler itp oraz inne bardzo ciekawe rzeczy związane z elektroniką. Moje pytanie kieruje głównie do studentów politechniki byłych i tych obecnych. Czy to ma przeszłość? Czy będę potem miał pracę? Oraz jak wyglądają te studia, czy nie wymaga to ciągłego siedzenia dniami i nocami w książkach? Od początku szkoły średniej (jestem obecnie w 4 klasie technikum elektronicznego) bardzo się interesuje się elektroniką i chciałem iść na studia z tym związane, ale coraz częściej słyszę, że to nie ma przyszłości. Albo np. ostatnio rozmawiałem z gościem w sklepie elektronicznym Media Expert i okazało się jakoś tak przez przypadek, że sprzedawca tam pracujący skończył na politechnice kierunek elektronika i telekomunikacja, co mnie zszokowało. Czy możecie mi trochę wyjaśnić i rozwiać mi ten mętlik w głowie?
  • Relpol
  • Poziom 21  
    Wiele ludzi wykształconych po konkretnych kierunkach nie pracuje w zawodzie lub nie może dostać pracy w zawodzie.
    Nauka zawsze ma sens, szczególnie jeśli uczysz się czegoś co Cię interesuje i co może Cię rozwijać.
    W przyszłośći to zaprocentuje.
  • Poziom 24  
    Cytat:
    czy to ma sens?
    Nie ma.
    Cytat:
    Czy to ma przeszłość?
    Ma przeszłość. Przyszłość też.
    Cytat:
    Czy będę potem miał pracę?