Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
MetalworkMetalwork
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pralka Rosa PMG565 uszkodzony programator P124

30 Gru 2010 22:13 3788 28
  • Poziom 9  
    Witam !! Jestem nowicjusz i na Forum elektroda i w naprawie programatora P 124 do pralki Rossa PMG 565 . Problem mój polega na tym , ze programator przstał sie obracac . Zona przewaznie pierze na pozycji 2 i własnie w tej pozycji zaczał sie problem .
    Poczatkwo po lekkim przekręceniu ,jesczcze troche działał ale w koncu wysiadł totalnie . Przeczytałem na ten temat wszystkie artykóły z Forum i zabrałem sie do pracy .
    Po wlelu rozbiorkach , składaniach itd .doszedłem do wniosku , ze problem lezy w zapatce , ktora popycha bęben zapadkowy wewnatrz programatora . silnik programatora jest ok. Dla prób wywaliłem kilka kółek ze sprzęzynkami w napedzie ( ponoc bez tego miał chodzic , jest to zespół kół odpowidzialny za jakieś długie czekanie 8 -16 minut przy grzaniu wody ).
    Mam pytanie czy moze mi ktos pokazać zdjecie dobrej zapatki o której pisze . Trudno mi ocenic czy ona jest przyczyną problemu ale tak mi sie wydaje.
    z góry dzięki za pomoc. pozdrawiam andzrej

Mod. ROBSON33
    Regulamin 15
    Proszę poprawić post nie usuwając powyższego wpisu .
  • MetalworkMetalwork
  • Poziom 38  
    Sprawdziłeś w ogóle czy silniczek jest dobry?

P.S. Popraw tego swojego posta. (ortografia!)
  • Poziom 9  
    Oczywiscie wszystko się kręci widze jak kółka sie obracaja - dzieki za odpowiedz.

Mod. ROBSON33
    Należy poprawnie wkleić foto zgodnie z tą instrukcją
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic595877.html
    Proszę poprawić post nie usuwając powyższego wpisu .

Dodano po 13 [minuty]: