Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAOIGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Bmw e34 moduł komfortu,centralny zamek, pobór prądu

31 Gru 2010 12:16 7759 2
  • Poziom 22  
    Witam.Panowie pobór prądu w spoczynku(centralny zamknięty)wynosi 260mA.Po wyciągnięciu bezpiecznika centralnego zamka spada do 4mA.Przy wyciąganiu słychać jak pstryka przekaznik w module zamka.Z tego co wyczytałem na elektrodzie to napięcie na moduł zamka płynie z modułu komfortu i po około 15min moduł komfortu powinien wejść w stan uśpienia ale tego nie robi.Zakładając że moduł komfortu jest sprawny to co jeszcze może powodować że nie wchodzi w stan uśpienia?Czy np krańcówki elektrycznych szyb bo znalazłem na elektrodzie podobny temat gdzie było napisane że moduł widzi cały czas otwarte szyby i dlatego nie usypia.Zauważyłem że gdy zamknę do końca szybę to po ponownym naciśnięciu przycisku zamykania silniczek w drzwiach za każdym razem się odzywa a wydaje mi się że nie powinien tego robić bo tam musi być jakaś krańcówka która powinna mu odciąć napięcie w tej pozycji.Czy dobrze kombinuje z tymi szybami i gdzie jeszcze szukać przyczyny panowie bo na razie wyciągam bezpiecznik ponieważ aku nie wytrzymuje 3 dni.
    A to przekaznik na którym ciągle jest napięcie.
    Bmw e34 moduł komfortu,centralny zamek, pobór prądu
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Poziom 22  
    Witam.Przejrzałem kilka schematów elektrycznych szyb i z tymi krańcówkami to pojechałem równo.Nie ma tam żadnych krańcówek,szyby wyłączane są na podstawie poboru prądu więc jak myśle raczej odpadają.Mam jeszcze jedno pytanie, w każdych drzwiach znajduje się mechanizm z dwoma mikrowyłącznikami drzwi otwarte i zamknięte czy przy uszkodzeniu któregoś z nich centralny by działał?Centralny ma funkcje domykania szyb więc w poniedziałek zamkne go tak by sam dosunął sobie szyby i sprawdze wtedy pobór prądu.Chodzi o wyłączniki 4 i 5.
    Bmw e34 moduł komfortu,centralny zamek, pobór prądu
  • Poziom 22  
    Witam.Problem po długich bojach rozwiązany,sprawca to mikrowyłącznik zamka od strony kierowcy.Gdy przekręcamy kluczyk w prawo o 45° następuje załączenie pierwszego wyłącznika i centralnego zamka a gdy przekręcamy dalej o kolejne 45° następuje załączenie drugiego mikrowyłącznika i automatyczne domykanie szyb.Ten drugi wyłącznik zaciął się(przymarzł) i wyglądało to jak zostawiony kluczyk w zamku w pozycji domykania szyb.Mimo zacięcia tego wyłącznika centralny i szyby działały bez problemu.Pobór prądu po zamknięciu auta to 72-83mA(pływa) po upływie 12 minut moduł wchodzi w stan uśpienia i pobór wynosi 36mA.