Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wybór telewizora - co kupić?

Lichterq 01 Sty 2011 13:56 6364 30
  • #1 01 Sty 2011 13:56
    Lichterq
    Poziom 7  

Witam serdecznie.
    Noszę się z zamiarem zakupu telewizora LCD.
    Niestety nie znam się na ich zaletach i wadach...

Potrzebuję telewizora 42", bo taki będzie najodpowiedniejszy do mojego pokoju.
    Posiadam N-kę, a więc trochę kanałów HD jest.
    Poszukuję telewizora, który będzie pobierał mało prądu, bo to dla mnie też jest ważne. Ogólnie szukam telewizora dobrego i za małą kasę.

Rozglądałem się trochę i z punktu widzenia laika wybrałem jak na razie te 2 sztuki:
    http://allegro.pl/telewizor-panasonic-tx-l42u2e-full-hd-mpeg-4-i1390598925.html
    i
    http://allegro.pl/telewizor-42-lcd-lg-42ld420-najtaniej-i1392081725.html

Gdyby ktoś mógł doradzić, proszę o pomoc :) Pozdrawiam

• #2 03 Sty 2011 11:03
    Moto_Moto
    Poziom 14  

Żaden z powyższych.
    Dla mnie są zdyskwalifikowane ze względu na odświeżanie 50 Hz
    LCD by obraz był " w miarę przyzwoity" musi mieć min. 100 Hz przy Full HD rozdzielczości.

Kupowałem ostatnio LG. Podczas użytkowania pilot mnie poraża.... Jest tragiczny ze swą ergonomią :) Niby nic, a jednak :) Zwróć na to też uwagę. Jednak za 100 Hz musisz zapewne dopłacić.

• #3 04 Sty 2011 09:26
    bodzio.c
    Poziom 13  

Zakup TV kierując się przede wszystkim zużyciem prądu jest nieporozumieniem. Wynikiem tego może być zakup jakiegoś LED-a krawędziowego, który ma same wady i jedną zaletę - mniejsze zużycie prądu o kilka złotych w skali miesiąca.

• #4 04 Sty 2011 16:26
    adi790
    Poziom 9