Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Silnik 9a (wolkswagen) a LPG

sirtel 03 Sty 2011 15:01 1321 5
  • #1 03 Sty 2011 15:01
    sirtel
    Poziom 14  

    Panowie,proszę o Wasze opinie,doświadczenia na temat współpracy silnika 9a Passat instalacją Lpg na dłuższa metę.Chodzi mi o jazdę na samym lpg –jakie są konsekwencje na dłuższa metę takiego postępowania,oprócz stwardniałych przepon w reduktorze-interesuje mnie kwestia „zapieczenia wtrysków”-czy naprawa takich wtrysków jest kosztowna i czy w ogóle konieczna?
    Dodam,że instalację mam 1 wszej generacji,na śrubie mocy.
    Wasze doświadczenia ,opowiadania sa mile widziane.

    0 5
  • #2 03 Sty 2011 15:11
    robokop
    Moderator Samochody

    Skoro jeździsz, to jeździj dalej. Wtryski to tutaj jest najmniejszy problem - to układ z wtryskiem ciągłym, czyli wtryskiwacze się nie zapieką. Większy problem to układ dystrybucji paliwa - po eksploatacji auta na LPG nadaje się tylko do wyrzucenia - naprawa nieopłacalna.

    0
  • #3 03 Sty 2011 15:33
    sirtel
    Poziom 14  

    układ dystrybucji paliwa -czyli chodzi o tę pompę zanurzona w zbiorniku?
    Dlaczego wtryskiwacze to nie problem?
    Chcąc znowu po latach jeździć na benzynie,chyba będą potrzebne?

    0
  • #4 03 Sty 2011 15:38
    robokop
    Moderator Samochody

    Nie chodzi o pompę, tylko o moduł regulatora wtrysku - to ustrojstwo na prawym nadkolu, zarastające korozją i brudem. Do silników z odmianami wtrysku KE Jetronic powinny być stosowane instalacje 3 generacji - drogie i rzadkie u nas. Zapomnij że po kilku latach uda ci się przywrócić poprawną pracę silnika na benzynie

    0
  • #5 03 Sty 2011 15:52
    sirtel
    Poziom 14  

    Przepraszam bardzo ,czy to to?

    link usuniety

    0
  • #6 03 Sty 2011 16:27
    robokop
    Moderator Samochody

    Tak, to to. Proszę edytować post - linki do aukcji są zabronione - jest odpowiednia wzmianka w regulaminie na ten temat.

    0