Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przełącznik nawiewu nie działa Golf II

pupek23 03 Sty 2011 19:46 4785 14
  • #1 03 Sty 2011 19:46
    pupek23
    Poziom 13  

    Witam. Mam problem z nawiewem. Nie działa mi w ogóle pokrętło od siły nawiewu. Cały czas dmucha tak samo bez względu na to na której pozycji jest ustawiony. Niby wszystkie 4 kable sa podpięte, w środku tez sie styka wszystko a mimo to nie działa. Czego to może być wina ?

  • #2 03 Sty 2011 21:16
    rico37p
    Poziom 28  

    Jak przełączysz na zero to też działa?

  • #3 03 Sty 2011 21:16
    miler80
    Poziom 34  

    Do sprawdzenia w następnej kolejniości masz kolego opornicę dmuchawy.

  • #4 03 Sty 2011 21:22
    Zico63
    Poziom 37  

    Zanim Kolega to (czyli wentylator i rezystor) porozbiera, warto we wtyku pokrętła pobrać kawałkiem przewodu prąd z czarno-czerwonego i podawać go KOLEJNO, PO JEDNYM do żółego, żółto-czarnego i białego przewodu we wtyku - to pozwoli sprawdzić wszystkie z biegów wiatraka.
    Spalona opornica (rezystor) pozwala na pracę tylko na najwyższej prędkości (żółty), pozostałe dwa są wówczas nieczynne.
    Jeśli na druciku wszystkie "biegi" działają - niesprawne, wypalone pokrętło.

  • #5 03 Sty 2011 21:30
    miler80
    Poziom 34  

    Zico63 napisał:

    Spalona opornica (rezystor) pozwala na pracę tylko na najwyższej prędkości (żółty), pozostałe dwa są wówczas nieczynne.

    Teoretycznie tak, ale tu właśnie zbiegają się przewody wszystkich biegów i zarówno przy przełączniku jak i tu właśnie mogą być zwarte.

  • #6 03 Sty 2011 21:40
    pupek23
    Poziom 13  

    rico37p napisał:
    Jak przełączysz na zero to też działa?

    W każdej pozycji działa tak samo

    Cytat:
    Spalona opornica (rezystor) pozwala na pracę tylko na najwyższej prędkości (żółty), pozostałe dwa są wówczas nieczynne.
    Jeśli na druciku wszystkie "biegi" działają - niesprawne, wypalone pokrętło.

    Ale mi tak jakby zaden bieg nie działa. Cały czas wieje tak samo tak jakby na 1 biegu

  • #7 03 Sty 2011 21:42
    Zico63
    Poziom 37  

    miler80 napisał:
    Zico63 napisał:

    Spalona opornica (rezystor) pozwala na pracę tylko na najwyższej prędkości (żółty), pozostałe dwa są wówczas nieczynne.

    Teoretycznie tak, ale tu właśnie zbiegają się przewody wszystkich biegów i zarówno przy przełączniku jak i tu właśnie mogą być zwarte.

    Dokładnie... i ta próba pozwoli zdiagnozować, czy stopiło się wszystko razem w rezystorze (każdy przewód będzie dawał tą samą prędkość wiatraka) czy w pokrętle, (będą różne), czy w końcu przepalił sie rezystor a pokrętło stopiło na dodatek, gratis jakby :cry:

    I jeszcze jedno: przy próbie wtyk ma być zdjęty z pokrętła, naturalnie!

  • #8 03 Sty 2011 21:47
    miler80
    Poziom 34  

    Więc kolego pupek przystępuj do działania :-D

    Moderowany przez Błażej:

    A ty przystępuj do przestrzegania Regulaminu! Następny taki bzdurny post = urlop.

  • #9 03 Sty 2011 21:53
    pupek23
    Poziom 13  

    Dzisiaj troche późno ;D
    A co to jeszcze może być ze w ogole mi nie dmucha na szybe(nawet to lekkie powietrze;d).mam ustawione na szybe na suwaku. Chyba ze to pokrętło tez ma cos do tego

  • #10 03 Sty 2011 22:43
    Zico63
    Poziom 37  

    Pokrętło nie, coś z linkami lub klapką. U mnie gorzej z mechaniką, a w dodatku mam Golfa 3, tam jest inaczej.
    Spróbuję coś znaleźć w necie o tych cięgłach...

  • #11 03 Sty 2011 23:19
    markus-wielki
    Poziom 18  

    Kolego w golfie 2 najprawdopodobnie masz upalona mase przy silnku standart w tym aucie.

  • #12 04 Sty 2011 08:32
    pupek23
    Poziom 13  

    A czy mowa o tej masie ktora jest na zdjeciu (1 z lewej ?)
    Przełącznik nawiewu nie działa Golf II

  • #13 04 Sty 2011 16:48
    markus-wielki
    Poziom 18  

    co to za samorobka? w orginale nie ma takiej kostki.Miernik w reke i do dmuchawy musisz sie dostac.Odkrecasz poleczke od pasazera . Po prawej stronie masz silnik dmuchawy.i tam kostke i tam szukaj.

  • #14 04 Sty 2011 16:54
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    To na zdjęciu to masa do radia. Kostka przerabiana. Nie ma nic wspólnego z dmuchawą. Kolego czy u Ciebie to silnik w ogóle się kręci? Mam poważne wątpliwości.

  • #15 04 Sty 2011 21:47
    rico37p
    Poziom 28  

    Jeżeli taka elektrownia jest też w innych miejscach to tylko się cieszyć,że to jeszcze jeżdzi.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME