Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

GOLF 1.4 16V- wspomaganie a gasnący silnik

03 Sty 2011 21:44 2325 4
  • Poziom 2  
    Witam was wszystkich,
    Posiadam GOLFA 1.4 16V benzyna z 98r. Climatronic etc. bez gazu
    Posiada on pewien problem nie wiem od czego to zależy.. ;/ stał u mechanika i nic z tego nie wynikło trochę poprawy i znów to samo.... mianowicie:

    Przy skręci w miejscu kierownicą na maksa w którą kolwiek stronę gaśnie silnik( oczywiście tylko wtedy gdy nie dodam gazu);
    Obroty silnika falują;
    Gdy silnik jest zimny obroty wskakują na ponad 1000 przy ciepłym już są na 800?
    Trochę kopci ;/

    Proszę o pomoc ponieważ nie mam zielonego pojęcia jakie są tego powody...

    Dziękuję z Góry!

    Pozdrawiam
    pabelo
  • Poziom 18  
    Witam
    Zagadnienie wielokrotnie poruszane.
    Skrajne położenia kierownicy wymuszają
    maksymalne ciśnienie w układzie wspomagania co powoduje duże obciążenie
    dla silnika pracującego na wolnych obrotach.Obroty silnika znacznie spadają
    jednak gasnąć nie powinien.Jeśli możesz podłącz komputer i sprawdż układ
    podnoszenia obrotów.
    Pozdrawiam.Andrzej.
  • Poziom 2  
    Ok. dzięki za odpowiedź, ale czy to też wyjaśni sprawę falowania obrotów gdy nie dodaje gazu, nie kręcę kierownicą na zimnym i ciepłym silniku???

    pozdrawiam
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    no to odpowiem co mu tam było...

    w sumie tyle co zrozumiałem z całego wywodu mechanika to to, że wyciągał prawie cały silnik ;/ rozbierał go czyścił wszystkie części wymienił gumki na popychaczach, wszystkie uszczelki, jakieś łożysko było rozwalone, coś spawał od dołu...

    ogólnie wesoło było.. heh.. obroty teraz trzymają i jest ok olej nie wycieka, i zupełnie inaczej pracuje!


    pozdraawiam!