Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Centrala Platan Micra, faks i kody użytkowników?

04 Sty 2011 15:30 2353 6
  • Poziom 2  
    Witam,
    zainstalowałem dwa miesiące temu w firmie centralę Platan Micra. Wszystko skonfigurowałem i do dzisiaj było wydawało mi się, że wszytko jest OK. Ale dzisiaj kiedy jeden z pracowników chciał wysłać faks, okazało się, że nie może. Sprawdziłem wysyłanie faksów pomiędzy numerami wewnętrznymi działa OK. Ale kiedy chcę wysłać na zewnątrz nie mogę. Co może być przyczyną takiego błędu ?

    Drugie pytanie dotyczy kodów pin użytkowników. Kiedy ją kupowałem dowiedziałem się, że każdy pracownik w firmie może mieć przypisany pin i jeżeli będzie chciał zadzwonić, przed wybraniem numeru musi go podać. Chciałbym rozliczać pracowników z rozmów, nie każdy pracownik ma swój telefon. Czasami podchodzi i dzwoni z czyjegoś. A takie "utrudnienie" spowoduje, że zimniejszy się ilość rozmów prywatnych. Jak nadać użytkownikom takie numery i jak zablokować wyjście na zewnątrz bez podania takiego pinu ?


    Dziękuję za pomoc.
    pozdrawiam
    Tomasz
    Moderowany przez Tracer2:

    Słowo "problem" w tytule jest zakazane. Regulamin p.11.1

  • Poziom 17  
    Jeżeli chodzi o wysyłanie fax-u to pytanie czy nie idą wszystkie czy do konkretnego odbiorcy ? Co do kodów...... wszystko się programuje z poziomu programu MICRA PC. zakładka INNE - KODY BLOKOWANIA TELEFONÓW. Abonent dzwoniąc na miasto posługuje się kombinacją cyfr . Wszystko jest opisane w instrukcji. Można się również dla jednego połączenia zalogować z dowolnego aparatu na swój numer wewnętrzny ( oczywiście z uprawnieniami wyjścia " na miasto " ) i wykonać rozmowę. I to chyba wszystko. Przeczytaj instrukcję jest tam wszystko. Jeżeli pracownik nie posiada fizycznie aparatu, loguje się na tzw. numer wirtualny.
  • Poziom 2  
    Jest problem z faksami wychodzącymi i przychodzącymi, nie ma znaczenia kto nam przesyła lub do kogo wysyłamy.
  • Poziom 17  
    Trzeba zrobić próby bezpośrednio na linii lub liniach . Jakiego fax-u używasz ( producent, model ) ?
  • Poziom 25  
    A jakie masz linie zewnętrzne, może voip, albo jakiś operator, który korzysta z voipa?

    Pozdrawiam
  • Poziom 2  
    To jest linia TP S.A. a usługę na tej lini świadczy firma ACN. Ale to chyba nie ma znaczenia bo na poprzedniej centrali Digitex z tym samym operatorem wszystko działało. Używam Panasonica KX-F130.