Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

honda civic 1.5 98r. - nie grzeje prawie wcale

mlodycom1 04 Sty 2011 18:32 4148 12
  • #1 04 Sty 2011 18:32
    mlodycom1
    Poziom 11  

Zaznaczę że nie jestem mechanikiem .

Tak to wygląda :
    -ogólnie wskazówka temperatury nie chce się podnościć podnosi sie, jak zatrzymam się i chwilkę stoję to wtedy rośnie...
    - albo też jest tak że trochę wskazówka rośnie podaczas jazdy ale jak już dam na 1 bieg dmuchawke to temperatura spada do zera.
    - a teraz nawet zauważyłem że obroty mi skaczą i ssanie się włącza ale skacze nie pracuje równo .... ale jaja
    - a jeszcze oprócz tego tak na marginesie moja honda ma taką usterkę że nie chce palić jak jest wilgoć , znalazłem na nią sposób kiedyś i grzałem suszarką pod domem aparat zapłonowy ale teraz to już nie pomaga,.....

I teraz co do wymiany albo naprawy ??
    termostat ? coś z nagrzewnicą ?

0 12
  • #2 04 Sty 2011 18:38
    lukaszradomsko
    Poziom 10  

A czy w aucie jest instalacja gazowa?

0
  • #3 04 Sty 2011 18:41
    pepe150
    Poziom 32  

Mamy zimę, temu może się nie zagrzewać.
    Proponuję wlot powietrza na chłodnicę zakryć kartonikiem.

Falujące obroty mogą być spowodowanie silnikiem krokowym, o ile istnieje.
    Ssanie się włącza i skacze. Czujnik temperatury bloku silnika.

Termostat też może być walnięty bo jest ciągle otwarty. A dopiero po określonej temperaturze powinien się otworzyć.
    Przez co silnik jest ciągle chłodzony.

0
  • #4 04 Sty 2011 18:43
    mlodycom1
    Poziom 11  

nie w aucie nie ma gazu.
    A mówienie że jest zima i jest zimno to żadne wytłumaczenie...
    kartonik z chęcią bym dał ale poprostu musiałbym ściagnąć przedni zderzak...

0
  • #5 04 Sty 2011 18:49
    lukaszradomsko
    Poziom 10  

Odpowiedź jest jak dla mnie prosta Niezbędna jest wymiana termostatu to normalny objaw jego uszkodzenia