Witam
A4 B7 z centralnym + kluczem scyzoryk ori, brak alarmu
Interesuje mnie najszybsze i bezinwazyjne podlaczenie - kiedys bylem z innym autem u alarmiarza i bezmyslnosc umieszczenia centralki alarmu przekonuja mnie do tego ze lepiej posiedziec nad tym samemu...
To co chce:
alarm musi sie uzbrajac i rozbrajac z "fabrycznego" pilota (Opcja 1)
- czy cos trzeba podpiac poza: +- z aku , linia CAN, podpiecie syreny do centralki (ewentualnie) jakis "czujek" (przechylu? ruchu?), odciecie "czegos" (np zasilanie ECU albo pompa paliwa - to 2.0TDI) - wsio? (czy potrzebuje np plus z zaplonu ciagnac...)
Zaznaczam, ze miganie kierunkami czy swiatlami to juz nie musze miec...
Pytania uzupelniajace:)
- po co w alarmach can sa pojedyncze krancowki dodawane? (w aucie przeciez sa seryjnie)
- czy "pastylka" w alarmach (czasem sa takie) dziala tak, ze fabryczny pilot/zamkniecie kluczykiem to uzbraja a rozbrojenie to sygnal z pastylki+sygnal otwarcia z fabrycznego pilota/mechanicznie kluczykiem?
- czy pastylka generujaca kod ma dzis sens (to znaczy jak sadze jest to staly kod nadawny w interwalach czasowych - czy zlodziejaszki maja na to patent typu "generator impulsow")
- czy opis w ogloszeniu/reklamowce alarmu, ze jest on zaprogramowany na dane auto albo ze sam rozpoznaje to sciema? (czy naprawde alarm "koduje" sie pod dane auto lub rozpoznaje on typ auta automatycznie)
- jak wyglada w takich alarmach wylaczenie czujek (dozoru wnetrza?) - sa jakies przelaczniki na kablach podpiete do centralki?
- co w nowych TDI mozna odciac bez problemow z bledami (ewentualnie blad wylko na vagu bez zadnych check engine na licznikach):
a) zasilanie ecu
b) kabelek do przekaznika na rozrusznik
c) "plus" ze stacyjki na "zaplon"
inne?
Alternatywa (Opcja 2):
Z racji tego, ze otworzenie kluczykiem mechanicznie (nie pilotem) drzwi rozbraja alarm (nieszczesliwe rozwiazanie u VW) moze warto kupic alarm CAN z pilotem?
Czy bedzie to tak dzialalo: mamy kluczyk bez pilota fabrycznego (mam taki akurat), dopinamy do niego pilota z alarmu.
Otworzenie drzwi mechanicznie gdy alarm byl uzbrojony: syrena wyje
Otworzenie pilotem z alarmu: otwiera sie centralny i rozbraja alarm
Zamkniecie drzwi mechanicznie: zamykamy auto bez uzbrojenia alarmu
Zamykamy auto pilotem: zamyka sie centralny i uzbraja alarm
Jezeli ktos poza sea (ktory do tanich nie nalezy) moglby cos polecic to bardzo prosze (zarowno dla opcji 1 jak i 2)
Pozdrawiam,
Przemek
A4 B7 z centralnym + kluczem scyzoryk ori, brak alarmu
Interesuje mnie najszybsze i bezinwazyjne podlaczenie - kiedys bylem z innym autem u alarmiarza i bezmyslnosc umieszczenia centralki alarmu przekonuja mnie do tego ze lepiej posiedziec nad tym samemu...
To co chce:
alarm musi sie uzbrajac i rozbrajac z "fabrycznego" pilota (Opcja 1)
- czy cos trzeba podpiac poza: +- z aku , linia CAN, podpiecie syreny do centralki (ewentualnie) jakis "czujek" (przechylu? ruchu?), odciecie "czegos" (np zasilanie ECU albo pompa paliwa - to 2.0TDI) - wsio? (czy potrzebuje np plus z zaplonu ciagnac...)
Zaznaczam, ze miganie kierunkami czy swiatlami to juz nie musze miec...
Pytania uzupelniajace:)
- po co w alarmach can sa pojedyncze krancowki dodawane? (w aucie przeciez sa seryjnie)
- czy "pastylka" w alarmach (czasem sa takie) dziala tak, ze fabryczny pilot/zamkniecie kluczykiem to uzbraja a rozbrojenie to sygnal z pastylki+sygnal otwarcia z fabrycznego pilota/mechanicznie kluczykiem?
- czy pastylka generujaca kod ma dzis sens (to znaczy jak sadze jest to staly kod nadawny w interwalach czasowych - czy zlodziejaszki maja na to patent typu "generator impulsow")
- czy opis w ogloszeniu/reklamowce alarmu, ze jest on zaprogramowany na dane auto albo ze sam rozpoznaje to sciema? (czy naprawde alarm "koduje" sie pod dane auto lub rozpoznaje on typ auta automatycznie)
- jak wyglada w takich alarmach wylaczenie czujek (dozoru wnetrza?) - sa jakies przelaczniki na kablach podpiete do centralki?
- co w nowych TDI mozna odciac bez problemow z bledami (ewentualnie blad wylko na vagu bez zadnych check engine na licznikach):
a) zasilanie ecu
b) kabelek do przekaznika na rozrusznik
c) "plus" ze stacyjki na "zaplon"
inne?
Alternatywa (Opcja 2):
Z racji tego, ze otworzenie kluczykiem mechanicznie (nie pilotem) drzwi rozbraja alarm (nieszczesliwe rozwiazanie u VW) moze warto kupic alarm CAN z pilotem?
Czy bedzie to tak dzialalo: mamy kluczyk bez pilota fabrycznego (mam taki akurat), dopinamy do niego pilota z alarmu.
Otworzenie drzwi mechanicznie gdy alarm byl uzbrojony: syrena wyje
Otworzenie pilotem z alarmu: otwiera sie centralny i rozbraja alarm
Zamkniecie drzwi mechanicznie: zamykamy auto bez uzbrojenia alarmu
Zamykamy auto pilotem: zamyka sie centralny i uzbraja alarm
Jezeli ktos poza sea (ktory do tanich nie nalezy) moglby cos polecic to bardzo prosze (zarowno dla opcji 1 jak i 2)
Pozdrawiam,
Przemek