Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Fibaro Fibaro
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z instalacją OMVL DRAAM XXI W PASSAT VR6

cnc convex 05 Sty 2011 14:08 909 2
  • #1 05 Sty 2011 14:08
    cnc convex
    Poziom 9  

    Witam koledzy mam problem instalacją gazową OMVL DRAAM XXI problem zawsze pojawia się przy odpalaniu gdzie centralka gazu nie powinna jeszcze działać bo anie temperatury a nie obrotów zezwalających na przełączenie wygląda to tak: 1 raz centrala zblokowała na gazie wizyta u gazownika 5min roboty podłączenie do kompa10 pln dojazd 30 km
    2 raz blokada na benzynie wizyta u gazownika czas naprawy 10 min podłączenie komputera kalibracja tłumaczenie że mam zaśniedziałe styki i zaciski akumulatora oczyszczenie i miało być dobrze tylko na trzy dni 3 raz ponownie wizyta u gazownika uznał że czujnik temperatury był słabo włożony w zaciskach czas naprawy 10 min podłączenie do komputera jakieś tam poprawki to wszystko w okresie 3 tygodni i dalej źle teraz centralka przy odpalaniu alarmuje brak gazu przy pełnym zbiorniku gdzie jeszcze nie jest na gazie po wizytach u gazownika jak i czytanie postów na forum lekko się podszkoliłem zrobiłem interfejs na max 232 nawet działa bo ile można jeździć i samo podłączenie komputera ze sterownikiem draam likwiduje już błąd alarmujący piszczenie i mruganie diod braku gazu . Odczyt ciśnienia gazu przy pracy bp 1,20 na lpg spada do 0,88 może to i mało ale dlaczego to wszystko tylko po przekręceniu kluczykiem proszę o jakieś podpowiedzi .

  • Fibaro
  • #2 06 Sty 2011 20:52
    cnc convex
    Poziom 9  

    Dodam że dane objawy zawsze pojawiały się na zimnym silniku podczas pierwszego odpalania teraz to już bez reguły i często. Komunikat braku gazu a gaz na ful ten komunikat mogłem skasować zawsze przekręceniem kluczyka teraz to możliwe tylko przy pomocy komputera wystarczy się połączyć z ecu i już jak jest dobrze słychać podwójne zapalenie cewki reduktora pierwszy raz właściwie po zadanym czasie 25 s nastawionym programowo ale to tylko pstryknięcie cewki na sekundę po ponownym czasie załączenie na gaz ok. jeździ ładnie. Gdzie szukać przyczyny proszę o podpowiedzi.

  • Fibaro
  • #3 25 Sty 2011 21:36
    cnc convex
    Poziom 9  

    Problem dalej jest proszę o jakieś podpowiedzi bo auto na gazie jeździ dobrze tylko przy odpalaniu alarm braku gazu skasowanie go to tylko podłączenie komputera.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME