Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Piekarnik Samsung BT62TDBCT - skrapla się woda z boku

monnkad 05 Sty 2011 19:18 5959 5
  • #1 05 Sty 2011 19:18
    monnkad
    Poziom 9  

    Chciałabym prosić o fachową ocenę serwisantów, czy rzeczywiście za bardzo się czepiam, czy też mam rację. Kupiłam piekarnik Samsung BT62TDBCT. Po zakupie zauważyłam, że drzwiczki piekarnika po zamknięciu przylegają do uszczelki bardziej z prawej strony niż z lewej. Po zamontowaniu sprzętu w kuchni i pierwszym użyciu piekarnika okazało się, że piecze nierówno (spieka za bardzo z prawej strony, a za mało z lewej strony), ponadto w porównaniu do mojego poprzedniego piekarnika, zbyt dużo gorącego powietrza wydobywa się na zewnątrz. Z lewej strony, czyli tam, gdzie drzwiczki są bardziej odchylone, na krawędzi mebla kuchennego skrapla się para, po przyłożeniu ręki czuć gorąco, więc zapewne meble za parę lat będą nadniszczone. Natomiast z prawej strony piekarnika jest ok. Wezwałam serwis Samsunga, pracownik stwierdził, że piekarnik nie posiada wad w środku, a drzwiczki takie już są i mam się tym nie przejmować. Dałam więc spokój całej sprawie. Jednak dwa tygodnie temu moja siostra kupiła ten sam piekarnik, który ma drzwiczki równe, przylegają do uszczelki, zamykają się bez zgrzytów, odrobinę wchodzą pod górny panel patrząc z góry (w moim piekarniku krawędź drzwi z lewej strony widać z góry, nie wchodzą pod panel). Nie chcą mi wymienić piekarnika na nowy, a wkurza mnie to że dałam tyle kasy za piekarnik, który nierówno piecze.
    Bardzo proszę o opinię

    0 5
  • #2 05 Sty 2011 20:12
    Niuniek_84
    Poziom 23  

    Moim zdaniem produkt jest wadliwy!

    Dziwne by drzwiczki były krzywo osadzone, to jest wada ... a może komuś na magazynie upadł ??
    Wypieki muszą być równomierne, można temperaturę sprawdzić kamerą termowizyjną ... koszt sprawdzenia to 100/150zł.

    Miałem podobny kiedyś przypadek, drzwiczki były krzywo osadzone ... zgłosiłem przed montażem, ale powiedzieli że po zamontowaniu urządzenia trzeba ustawić na dystansach i będzie dobrze ... śmiałem się, ale zrobiłem jak mówili ...
    Piekarnik osadziłem na płaskim blacie, a on nadal krzywy :)
    Po zgłoszeniu sprawdzili i powiedzieli że to moja wina, że źle osadziłem piekarnik oraz że jestem nie uprawniony do tego :)

    Facet po chwili wyleciał z hukiem, a producent tłumaczył się w listach.

    0
  • #3 05 Sty 2011 21:30
    grzeg0
    Poziom 17  

    Witam. Oczywiście że piekarnik jest uszkodzony!!! Nie daj się, będą Ci wmawiać że to wina złego montażu itd. przerabiałem już takie sprawy. Jak serwisant znowu przyjedzie i uzna że wszystko jest ok.( może żądać zapłaty za nie uzasadnione wezwanie) wyśmiej go i dzwoń do jego szefa, a jak to nic nie da, to dzwoń do głównego przedstawiciela Samsunga. Pozdrawiam.

    0
  • #4 05 Sty 2011 22:47
    monnkad
    Poziom 9  

    Jak mam znaleźć głównego przedstawiciela Samsunga ? Zadzwoniłabym do niego od razu, infolinia Samsunga to porażka wg mnie.

    0
  • #5 05 Sty 2011 22:58
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Próbowałaś wygooglać "samsung pl"?
    Mnie spotkała bardzo podobna przygoda, tylko inny producent i lodówka. Też była koślawa. Przyjechał serwis i odmówił jakiejkolwiek naprawy, gdyż "lodówka była technicznie sprawna i szczelna". Wykonałem kilka zdjęć i przesłałem z opisem i skargą na serwisanta do centralnego przedstawiciela na Polskę. Dziwnym trafem serwis kilka dni później sam się ze mną skontaktował i szybko uwinął z naprawą, bardzo szybko...
    Sprzęt mógł zostać uszkodzony w transporcie lub podczas składowania.

    0
  • #6 05 Sty 2011 23:03
    monnkad
    Poziom 9  

    samsung.com kontaktowałam się mailowo pod jedynym podanym adresem z pracownikami - tragedia. Dlatego szukam jakiegoś poważniejszego pracownika tej firmy

    0