Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

usterka wspomagania ukł. kierown.

Kosek II 12 Paź 2004 18:51 1530 5
  • #1 12 Paź 2004 18:51
    Kosek II
    Poziom 10  

    Pierwszy objaw, który zbagatelizowałem była wilgotna ściana gdzie przechodzi drązek kierownicy do komory silnika.
    Później zaintygowało mnie jakby trzeszczenie przy maksymalnym skręcie, dalsza analia to już widoczny wyciek nasciance od strony silnika.
    Niestety nie mogę znaleźć przyczyny wycieku, może Ktoś miał podobne objawy?
    Proszę o podpowiedź co jest przyczyną i ewentualny kierunek naprawy.
    Auto nazywa się opel Astra i jest z 93 roku.

  • #2 12 Paź 2004 19:05
    DonRomano
    Poziom 33  

    Tutaj to samo.
    Co to ma wspólnego z forum elektroniczznym??

  • #3 12 Paź 2004 19:59
    Stanisław Chwalisz
    Spec od samochodów

    wymienić trzeba układ kierowniczy.

  • #4 12 Paź 2004 20:19
    mkos1
    Poziom 29  

    Najprawdopodobniej poszły Ci uszczelnienia na siłowniku "maglownicy" - najprościej jest kupić używaną przekładnię bo z wymianą tych uszczelnień mogą być spore problemy a szczególnie z ich ... kupieniem.
    Kumpel niedawno z tym walczył (chociaż w innym pojeździe) i się w końcu poddał bo te dorabiane uszczelnienia wytrzymywały max tydzień. Kupił używaną przekładnię i ...ma spokój na dłuższy czas.

  • #5 12 Paź 2004 20:56
    Los_sandalos
    Poziom 27  

    Potwierdzam - padł siemering na wałku i nic tylko go wymienić. Nie wiem jak w astrze ale ja w R19 cały dzień się z tym babrałem. Często faktycznie trudno kupić odpowiedni rozmiar(18mm), ja np. kupiłem siemering od skrzyni biegów VW(5zł). Oryginał niedostępny a rozmiar "dziki". Pół godziny szlifowania(za wysoki) i wszystko gra. Nie wykluczone jednak, że w sklepach typowo z gumami i łożyskami nie ma problemu dostać. Po wymianie 100% pewności na następne 10 lat a jak się kupi używane to też może zacząć ciec a koszty znacząco inne.

  • #6 13 Paź 2004 20:35
    tomekb
    Poziom 25  

    witam
    najprosciej rozebrac układ i sprawdzic czy mozna wymienic uszczelnienie na nowe
    dokładnie nie pamietam czy uszczelnienia w tej przekładni sa wymienne ale mozna sprobowac
    nie podejrzewam zeby koszty były wieksze niz 50 zł
    w tym tez nowy plyn
    ostatnio kupilem taka przekładnie na gieldzie w poznaniu od daewoo (taka sama jak w oplu) i prawie nowa za 280 zł
    pozdro
    T

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME