Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Komputer Fujitsu Siemens P300

gieco 06 Sty 2011 16:32 1759 11
  • #1 06 Sty 2011 16:32
    gieco
    Poziom 10  

Witam.
    Jestem laikiem jesli chodzi o komputery. Proszę was o pomoc.

Mam zintegrowaną kartę graficzną jednak postanowiłem dołożyć do komputera nową lepszą kartę z innego komputera. Niestety po podłączeniu karty na monitorze nic się nie wyświetliło.

Domyślam się że w biosie trzeba wyłączyć zintegrowaną kartę jednak ja nie wiem jak to zrobić dlatego proszę o pomoc

0 11
  • #2 06 Sty 2011 18:23
    globusek14
    Poziom 31  

Karta graficzna zintegrowana sama się wyłączy jeżeli podepniesz nową i podepniesz pod nią monitor. Ram mi się zdarzyło podpiąć kartę a monitor był podpięty do starej :)

Podaj kartę graficzną jaką wkładasz.

0
  • #3 06 Sty 2011 19:12
    gieco
    Poziom 10  

W moim przypadku niestety nic się nie dzieje.

Podłączyłem monitor pod nową kartę i nic. Później podłączyłem z powrotem pod zintegrowaną i też nic. Dopiero gdy wyjąłem z gniazda nowa kartę to zaczęło działać

Podpinam Ati Radeon HD 2600 pro AGP. Karta przed włożeniem działała na 100% gdyz wyjąłem ją ze "starego kompa"

0
  • #4 06 Sty 2011 19:16
    dt1
    Moderator - Komputery Serwis

Z Twojej odpowiedzi nadal ciężko wywróżyć, jaką masz nową kartę graficzną. Podziel się z nami tą informacją - może coś ułatwi.

0
  • #5 06 Sty 2011 19:18
    gieco
    Poziom 10  

dt1 napisał:
    Z Twojej odpowiedzi nadal ciężko wywróżyć, jaką masz nową kartę graficzną. Podziel się z nami tą informacją - może coś ułatwi.

Ati Radeon HD 2600 PRO AGP. Na starym kompie śmigała jak talala. Tylko płyta główna siadała i musiałem zmienić kompa na nowego.... i postanowiłem wyciągnąć bebechy i przerzucić do nowego

0
  • #6 06 Sty 2011 20:58
    Wyposazony
    Poziom 11