Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Centralny zamek

12 Paź 2004 20:02 2809 9
  • Poziom 11  
    Witam.
    Mam problem z centralnym zamkiem od strony kierowcy,ktory zamyka wszystkie drzwi i klape bagaznika,od strony pasazera nie ma mozliwosci zamkniecia,sa momenty ,ze potrafi sie zaciac,nie ma mozliwosci przekrecenia kluczem,po kilku ruchach ryglem zamek zaskakuje i jest ok.mozna wtedy i zamykac i otwierac,sa dni ,ze zamek funkcjonuje bez zastrzezen,co to moze byc i jak sie do tego zabrac,dodam jeszcze,ze jest to oryginalny zamek/fabryczny/.A samochod to LANCIA DEDRA 1.8ie.Z gory dziekuje za porady.
  • Poziom 20  
    cris52 napisał nie ma mozliwosci przekrecenia kluczem
    albo nasmaruj wkładkę zamka albo masz wyrobiony kluczyk / lub wkładke/
  • Poziom 14  
    Z tego co piszesz wynika ze klopot tkwi nie w centralnym a w samym zamku, tudziez bebenku. Jesli kluczyk nie ulegl zuzyciu katastrofalnemu, to proponuje zdemontowac tapicerke, wymontowac kasete zamka i bebenek. Do mycia tych badziewi uzywam b.ekstrakcyjnej. Reszta wyjdzie w praniu, w moim przypadku byla to proba "wejscia" do auta, na szczescie bez powodzenia :)

    Milej walki z wloska bestia :D
  • Poziom 16  
    Zamek zamkiem tu sie zgodze, ale jeszcze moze trzeba bedzie wyregulowac silownik na prowadnicy. A najlepiej to sprawdzic zamykajac drzwi z pilota- nie z kluczyka. Jak sie beda zamykaly dobrze tzn. ze to bedzie wina wkladki albo kluczyka, a jak usterka sie bedzie powtarzala to niestety trzeba rozkrecac drzwi zeby dostac sie do silownika.
    Pozdrawiam ;)
  • Poziom 13  
    [quote="cris52"]Witam.
    Mam problem z centralnym zamkiem od strony kierowcy,ktory zamyka wszystkie drzwi i klape bagaznika,od strony pasazera nie ma mozliwosci zamkniecia,
    --tylko zamek lewych drzwi ma centralkę sterowania zamkaiem, prawy zamek zamyka tylko prawe drzwi

    sa momenty ,ze potrafi się zaciac,nie ma mozliwosci przekrecenia kluczem,po kilku ruchach ryglem zamek zaskakuje i jest ok.mozna wtedy i zamykac i otwierac,sa dni ,ze zamek funkcjonuje bez zastrzezen,co to moze byc i jak się do tego zabrac,dodam jeszcze,ze jest to oryginalny zamek/fabryczny/.
    --ja mam taki sam samochód i też problem z kluczykiem (lub zamikiem) - założyłem pilota do centralnego i kłopot ominąłem. Wkładki przesmarowałem i długo kręciłem kluczykiem, efekt zacinania się zniknął, ale po przymrozkach znowu wróciło
  • Poziom 15  
    Na zamarznięty zamek najlepsza igła strzykawka i....... olej transformatorowy np ze starej cewki zapłonowej.
  • Poziom 18  
    A może to sam siłownik się zacina tak bywa w tych plastkowych zębatkach w siłowniku
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 25  
    wasz_elektryk napisał:
    witam.
    A u mnie w renówce(premium-TIR) to było tak: przy kupnie tego sprzętu(auta) dostałem 2 kluczyki nieoryginalne. któregoś dnia odłączyliśmy akumulatory w celu przeczyszczenia klem i immo się zablokowało a że kluczyki nie oryginalne to nie bylo jak odblokować, więc przyjechał najlepszy elektryk samochodowy z białegostoku który za zmostkowanie jednym kabelkiem immo z masą wziął 100zł. Po tym zabiegu centralny zaczął dziwnie działać: gdy otwieram drzwi z jednej strony to zamek ciągle chodzi tzn. otwiera i zamyka, otwiera i zamyka drzwi dopóki nie otworzę tych z drugiej strony kabiny. przy zamykaniu trzeba z obydwuch stron zamykać drzwi. wcześniej było normalnie tzn jak z jednej strony zamkniesz to z drugiej strony same się zamykały. W czym problem?
    Ja bym scigal tego elektryka co parpal w tym immo.

    Pozdro
  • Użytkownik usunął konto