Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

golf II 1.3 nz regulacja przepływomierza

toldiks 08 Sty 2011 00:40 5892 6
  • #1 08 Sty 2011 00:40
    toldiks
    Poziom 2  

    Witam.
    To moje pierwsze kroki na tym forum. Może od raz przejdę do rzeczy. Ostatnio miałem problemy z moim golfrydem:( i w skutek tego rozregulowałem przepływomierz (bawiłem się ta śrubką) i teraz nie wiem w jakiej pozycji ona była. wiem ze aby to ustawić to najlepiej podpiąć analizator spalin i to wszystko wykaże ale go nie posiadam. Można tez za pomocą sygnału z lambdy i właśnie chciałbym się dowiedzieć jaka jest procedura tego zabiegu?jak się podpiąć pod sondę? i jakie powinna mieć wartość? Proszę o pomoc i z góry serdeczne dzięki.

    0 6
  • #2 08 Sty 2011 06:26
    manta
    Poziom 39  

    Jak poprawisz pisownie, to powiem:D

    0
  • #3 08 Sty 2011 12:43
    toldiks
    Poziom 2  

    Przepraszam, ale przyzwyczaiłem się do pisania na komórce i stąd te błędy:( to mój pierwszy post jak wspomniałem. Możesz podać odpowiedz na moje pytanie?

    0
  • #4 09 Sty 2011 09:32
    manta
    Poziom 39  

    Ale pisowni nie poprawiłeś :evil:

    0
  • #5 13 Sty 2011 20:06
    toldiks
    Poziom 2  

    Pomoże ktoś w końcu!!?
    Czy na tym forum umiecie tylko zwracać uwagę na pisownie??

    0
  • #6 21 Sty 2011 02:26
    michjanocha
    Poziom 10  

    Kolego można go ustawić na słuch jak gażnik. można też za pomocą miernika. zakładam, że układ jest sprawny, podciśnienia i odma są szczelne i nie próbowałeś "regulować" przepustnicy. Do wtyczki z przepływki wpinasz sie miernikiem na 3 pin i mase z silnika. po włączeniu zapłonu powinieneś mieć napięcie 0,4 V. Na wolnych obrotach, tj. 920obr/min +-30 to napięcie powinno mieć 0,8V. Możesz spróbować na 0,75V powinien mniej trochę żłopać. Sprawdż od razu na włączonym zapłonie czy otwierając klape ręką napięcie rośnie płynnie i nie zanika, max powinno być 4,7V. Od 5 lat tak reguluję i na przeglądzie twierdzą że EURO1 spełnia, a po kat. została pusta puszka dawno temu. Powodzenia.

    0
  • #7 26 Kwi 2011 19:24
    adamk1990
    Poziom 13  

    Podepnę się. Na 3 pinie jest zasilanie(przynajmniej u mnie), wynosi ok. 5V. Na 2 pinie u mnie na zapłonie ma 0,26V, klapka do końca i ma 4,46V. Po odpaleniu na ssaniu, ma minimum(po wykręceniu śrubki imbusowej praktycznie na maxa) 0,95V, po wkręcaniu śruby wartośc rośnie do ok. 1,2v. Co może być nie tak? dodam że mam dwie sprawne przepływki i na obu jest to samo. Nie rozbierałem ich i nie widzę aby były rozbierane. Proszę o poradę.

    Dodano po 1 [minuty]:

    I czy ta regulacja wpływa na spalanie, wahanie obrotów? Czy tylko jest to przydatne przy wolnych obrotach? Może silnik nie powinien na ssaniu chodzić tylko być rozgrzany? Sonda podpięta?

    0
  Szukaj w 5mln produktów