Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

fiat siena 1.4 problem z fiat code.

dawid13754 09 Jan 2011 16:58 4316 8
  • #1
    dawid13754
    Level 9  
    Witam serdecznie.
    Wiem,że było już sporo podobnych tematów, ale po ich przeczytaniu i sprawdzeniu mój problem nadal nie został rozwiązany.
    Posiadam fiata siene 1.4 lpg rocznik 98 monowtrysk (lpg-tartarini TEC 99,aoto alarm-american legend,imobilajzer sterownik IMOO1.01 dwa kluczyki niebieskie, jeden matka brązowy plus karta kodowa, komputer jeszcze nie sprawdzałem).
    Problem polega na tym,że po przejechaniu 100 metrów samochód zgasł.Po ponownej próbie przekręcenia kluczyka zaświecił się kluczyk code,wtrysk sie nie załącza,nie slychac go wogóle.Kontrolka tez sie nie pokazuje.Akumulator naładowany,kable,styki,wiazki itp sprawdzone.Bezpieczniki,przekazniki w srodku i pod maską także sprawdzone.Iskry na swiecach nie ma,cewka sprawdzona.Przekaznik podwójny pod maska rozebrany przelutowany.Pompka paliwowa sprawdzona.Klucz matka po wlożeniu do stacyjki nie reaguje.Antenka sprawdzona do czytania kluczyka wynik 17 omów.Rozrusznik kręci,masa sprawdzona.
    Czekam na każdą pomoc.
  • #2
    jawiczka
    Level 28  
    W pierwszej kolejności to podłożyłbym antenę immo gdyż powinna mieć od 32 do 35 ohm, a co do kontrolki "code”, jeśli w liczniku jest wszystko dobrze i jest on dobrze podłączony to oznacza uwalenie sterownika immo, oczywiście, jeśli zasilania i masa są w porządku.
  • #3
    dawid13754
    Level 9  
    jawiczka wrote:
    W pierwszej kolejności to podłożyłbym antenę immo gdyż powinna mieć od 32 do 35 ohm, a co do kontrolki "code”, jeśli w liczniku jest wszystko dobrze i jest on dobrze podłączony to oznacza uwalenie sterownika immo, oczywiście, jeśli zasilania i masa są w porządku.


    Masa i zasilanie napewno kontrolki niesprawdzalem ma to jakis wpływ,jezeli imo jest zepsute to dlaczego pompa niechodzi.
  • #4
    luknk
    Level 12  
    Stawiam na sterownik jak długo przy immo pracuje jeszcze nigdy nie zablokowało podczas jazdy , a pompa nie chodzi bo ze sterownika wychodzi impuls do przekażnika pompy .
  • #5
    dawid13754
    Level 9  
    luknk wrote:
    Stawiam na sterownik jak długo przy immo pracuje jeszcze nigdy nie zablokowało podczas jazdy , a pompa nie chodzi bo ze sterownika wychodzi impuls do przekażnika pompy .


    tylko ze do przekaznika prad dochodzi a brakuje masy pzrekaznik sprawdzony diody odlutowane i sprawdzone jest ok
  • #6
    luknk
    Level 12  
    Prosta sprawa rzadko który sterownik podaje impuls prądowy zawsze jest to masa powinieneś go wysterować zwykłą kontrolką to i tak nie pomoże bo nie masz impulsu na wtrysk .
  • #7
    dawid13754
    Level 9  
    Witam problem został rozwiązany problem lezal po stronie imo temat do zamkniecia.
  • #8
    luknk
    Level 12  
    immo ale czy w sterowniku silnika czy moduł immo
  • #9
    dawid13754
    Level 9  
    luknk wrote:
    immo ale czy w sterowniku silnika czy moduł immo


    padło immo i zablokowało podwójny przekażnik,marchewa nie musi swiecić...nawed nie można wprowadzić kodu awaryjnie ...