Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 307- montaż uniwersalnego sterownika zamka centralne

09 Sty 2011 23:33 38085 44
  • Poziom 2  
    Witam państwa, kupiłem Peugota 307 z centralnym zamkiem ale bez pilota czyli auto otwiera się poprzez przekręcenie kluczyka w zamku a chciałbym zamontować uniwersalny sterownik zamka centralnego tak aby móc otwierać auto z dołączonego pilota bez żadnych alarmów itp. kiedyś montowałem coś podobnego w fordzie escorcie miałem schemat i podłączyłem się pod odpowiednie kable ale teraz potrzebuję schematu pod które kable się podpiąć w peugocie 307 rok 2002r i gdzie ich szukać?? nie chcę mieszać przy BSI tylko podłączyć się pod odpowiednie kable, jeśli ktoś robił coś podobnego lub wie jak to zrobić bardzo proszę mi pomóc.

    dziękuje i pozdrawiam
  • Poziom 11  
    Witam prosta sprawa jeżeli jest guzik do zamykania się od środka to nic prostszego podpinasz się pod niego tam jest sterowanie masą na jednym kablu więc ze sterownika dołożonego wpinasz zamknięcie i otwarcie w ten kabelek na wszelki wypadek przez diody kierunkowe i załatwione .
  • Poziom 21  
    luknk napisał:
    Witam prosta sprawa jeżeli jest guzik do zamykania się od środka to nic prostszego podpinasz się pod niego tam jest sterowanie masą na jednym kablu więc ze sterownika dołożonego wpinasz zamknięcie i otwarcie w ten kabelek na wszelki wypadek przez diody kierunkowe i załatwione .


    Tylko co z synchronizacją? Jak nacisnę dwa razy zamknij to naciśnięcie przycisku zamknij na pilocie otworzy drzwi, nie mówiąc już o jednoczesnej zabawie przyciskiem w kabinie i pilotem. Do 307 polecam podłączenie się do przewodów siłownika drzwi kierowcy (trzeba je przeciąć). Możesz wrzucić schemat wyjścia sterownika to podeślę ci rysunek jak i gdzie się podpiąć. Może być na priv.
  • Poziom 11  
    Kolego żadnego problemu z synchronizacją nie będzie ponieważ sterowniki zamka centralnego nigdy nie wysyłają dwóch sygnałów na zamknięcie tylko po zamknięciu trzeba otworzyć więc otworzy a póżniej znowu zamknie i tak w kółko a jak sie będzie w środku guzikiem bawił to sam sobie zsynchronizuje nie widzę prostszego problemu .
  • Poziom 33  
    Musze przyznać,że nigdy do 307 nie montowałem ale próbowałem taki patent ze sprinterem.No i myślę kolego lukunk,że nie masz racji.Powiedź mi w jaki sposób sobie oz zsynchronizuje zamek z dołożonym pilotem?????Telepatycznie??Jest impuls-zamyka,następny-otwiera.Gdyby to było z parametrem to inna sprawa.Tak można.A myślę,że kolega carrier się z zasady nie myli i wie więcej od nas więc on ma rację.A jak sie mylę to naświetl nam to bardziej obrazowo może będzie łatwiej podłączyć.
  • Poziom 11  
    Nie pierwszy peugeot mój z tak zamontowanym zamkiem .
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    ale wtedy nie będzie potwierdzenia zamknięcia i otwarcia światłami awaryjnymi,w 307 nie znam lepszego sposobu jaki podał carrier
  • Poziom 10  
    Podłączyłem wg schematu z postu #4 i nie działa dobrze.
    Zamykanie/otwieranie nie jest "widziane" przez BSI, przez co:
    1. nie mruga w ogóle kierunkowskazami
    2. mimo że któreś drzwi nie są zamknięte centralny "nie odbija"
    3. po zamknięciu przycisk od bagażnika dalej go otwiera

    Co może być nie tak? zacząłem myśleć nad zakombinowaniem z kabelkami 6212 i 6214. Mógłby mi ktoś doradzić?

    Peugeot 307- montaż uniwersalnego sterownika zamka centralne

    Dodam, że w zamku jest coś zepsute i zamykanie kluczykiem nie powoduje zamknięcie centralnym wszystkich drzwi.

  • Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    kfiatek43 napisał:
    Podłączyłem wg schematu z postu #4

    Sprawdź, czy w spoczynku na obu kablach do silniczka jest masa.
    Przetnij jeden z nich i podaj +12V w stronę drzwi.
    Musi działać.

    Jeżeli nie działa, to trzeba najpierw usunąć usterkę zamka - o której piszesz.
  • Poziom 10  
    Witam.
    Podłączyłem dziś alarm do mojej 307mki wszystko fajnie tylko uzbraja mi się zamek po 30sec. jeśli się nie poda na jeden z przewodów (+) lub (-) otwarcia drzwi, moje pytanie gdzie znajdę przewód od czujnika otwarcia drzwi lub lampki na podsufitce?. Z góry dziękuje.

    2002r
    2.0 HDI
  • Poziom 10  
    gdybym znalazł to bym nie pisał... ale dzięki kolego :D
  • Poziom 11  
    Myślę, że wyważacie otwarte drzwi.
    W moim Peugeocie 206 zakupionym w tym samym czasie wystarczyło tylko kupić kluczyk radiowy bez grota, przełożyć grot i transponder ze starego, dokodować (niestety w ASO - nie miałem czasu szukać innego specjalisty).
    W pojeździe fabrycznie były wszystkie elementy potrzebne do sterowania radiowego. Podejrzewam, że w 307 jest podobnie.
  • Poziom 13  
    w99 napisał:
    Myślę, że wyważacie otwarte drzwi.
    W moim Peugeocie 206 zakupionym w tym samym czasie wystarczyło tylko kupić kluczyk radiowy bez grota, przełożyć grot i transponder ze starego, dokodować (niestety w ASO - nie miałem czasu szukać innego specjalisty).
    W pojeździe fabrycznie były wszystkie elementy potrzebne do sterowania radiowego. Podejrzewam, że w 307 jest podobnie.

    Zwykle są i ceny takich kluczy z pilotem u kluczykarzy wahają się 310-410zł z programowaniem. Nie jest to jak w 206, pilota używanego nie można wykorzystać aktualnie, jest parowany z transponderem immo a ten użyty w jednym aucie nie pasuje do drugiego.
  • Poziom 2  
    Mam pytanko, jak by podłączyć tak jak w schemacie z post. nr. 4 tylko nie przecinać przewodów ale wstawić diody przed samym przyłączeniem tak aby napięcie szło tylko na siłownik?
    Czy wtedy będzie działać na pilota i z kluczyka
  • Poziom 27  
    Jak chcesz tak zakombinowac to odłącz zasilanie siłownika od bsi, drzwi kierowcy podłącz do zasilania ze sterownika c.zamka i będzie latać i z pilota i z wkładki.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 27  
    Masz racje norbert.s. jeszcze ta trzecia opcja jest która by nie działała wtedy.
  • Poziom 2  
    Do post #4 w którym miejscu w aucie jest ta złączka? I czy te przewody trzeba rozciąć czy można te od uniwersalnego sterownika dolutować bez rozcinania?

  • Poziom 27  
    1 A patrzyłeś, gdzie są bezpieczniki?
    2 Masz pokazane na schemacie - ciąć
  • Poziom 2  
    czyli ciąć i plus z centralki ma iść nie do tej kostki tylko w drugą stronę-do siłownika?. a ta kostka jest tam gdzie bezpieczniki wewnątrz z lewej strony deski rozdzielczej.

  • Poziom 27  
    jo, to jest BSI
  • Poziom 2  
    Zrobiłem tak jak opisane #4 i niestety nie działa, kompletnie nie reaguje, jak rozetnie się te dwa przewody to z kluczyka nie działa. zna ktoś inny sposób? może ma ktoś opis przewodów i sterownika centralnego zamka co na jakim przewodzie idzie itd. Myślę że można podłączyć sterowanie masą, pod przewód w drzwiach który otwiera drzwi po pociągnięciu klamki-otwieranie i zamykanie podpiąć pod przewód przy przycisku zamykania na konsoli środkowej. Obydwa sterowane masą i odseparowane, ponowne podanie masy nie powoduje otwarcia ani zamknięcia, plus taki że działa z kluczyka i z pilota tylko trzeba się namęczyć z przeciągnięciem przewodów. Morze ktoś wie gdzie te przewody idą do jakiego złącza żeby nie ciągnąć tak daleko?
  • Poziom 14  
    Witam kolegów chciałbym podłączyć się pod temat mam mianowicie 307sw 2.0hdi 2004. problem mój polega na tym że centralny po wyłączeniu zapłonu wcale nie działa ani z kluczyka (przekręcając zamek w drzwiach) ani z pilota próbowałem synchronizacji pilota ale nic, komputer po podłączeniu do bsi nic nie pokazał wygląda tak jak by po wyłączeniu zapłonu ginął prąd na centralnym zamku (dodam że po nocy zeruje się data i godzina) nie wiem co z tym fantem zrobić myślałem podłączyć właśnie uniwersalną centralkę Proxima ale u mnie to chyba nie będzie działało bo gdy na włączonym zapłonie podam masę do centralki w drzwiach to ona zadziała cała, jak i otworzy tak i zamknie samochód ale gdy w to samo miejsce próbuje podesłać masę po wyłączonym zapłonie to nic nie działa pomóżcie jak rozwiązać ten problem z góry dzięki.
  • Poziom 20  
    Podłączamy według postu 8 - To chyba najrozsądniejsza wersja.
    Post 4 ,złe podłączenie - po zamknięciu zamka mamy aktywny stycznik klapy!!!
  • Poziom 10  
    Witam. Nigdzie nie mogę znaleźć podłączenia do domknięcia szyb, czy ktoś z was kiedyś podłączał do uniwersalnej centralki? Pozdrawiam.
  • Poziom 20  
    tutaj ten numer nie przejdzie.
    Musisz zakodować BSI i powinno latać po dłuższym przytrzymaniu guzika w pilocie.
    Chyba ,że odseparujesz moduły od silników :lol:
  • Poziom 10  
    Kluczyk oryginał nie działa wiec odpada, trzeba zastosować moduł domykania szyb. Dzięki za błyskawiczną odpowiedz. Pozdrawiam