Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra 96r 55kW 1.6 benzynka - pare problemów;/

tomex_0111 09 Sty 2011 23:46 5414 19
  • #1 09 Sty 2011 23:46
    tomex_0111
    Poziom 9  

Witajcie,

Od niedawna jestem współposiadaczem z moją dziewczyną Astry jak w temacie;p
    Jestem początkującym kierowcą, więc proszę o wyrozumiałość,jeśli pomyliłem dział to proszę Moderatora o przeniesienie tematu.

Jak na rocznik to ma dopiero 120tyś przebiegu, ponieważ troszkę stała i właśnie myślę że przez to narobiło się problemów;/

Jazda początkowa fajna,wszystko ok, do czasu kiedy nie padła pompa wodna( w czasie jazdy temp skoczyła do ponad 100 i na czerwone pole, a miałem 100km do powrotu i musiałem jakoś wrócić, dolewałem wode,płyn, ale slinik dostał po dup..;/ ), no ale już wymieniona i rozrząd też;) filtr oleju, pospawane tam drobiazgi, olej zmieniony,płyny - chłodniczy.

Zacznę od tego, że po wymianie jeżdżąc temperatura skacze różnie dochodzi do 100-105? i spada do 90/95 różnie to bywa, wrzucam na luz lub ogrzewanie włączam. I tu pytanko czy jest kopnięty jakiś czujnik?
    Na postoju jak otworzę maskę to cieplusio od silnika ale rozumiem że pracuje to ma prawo być ciepły.

Jeżdżąc wczoraj i dziś zalałem paliwo z Bliskiej 95 i dolałem trochę z Orlenu 95 i zaczęło mi zrywać na niskich obrotach i czasem wysokich więc jak dodałem gazu to nie było problemu choć szarpało. Każdy z Nas wie jakie mamy paliwa;p czym te szarpania mogą być spowodowane? Filtr?powietrze?