Problem z uruchamianiem silnika. Ciepły silnik trzeba kręcić 5-8 s. Zimny silnik: 3x5-8s., a czasem wogóle nie daje się uruchomić, a następnego dnia bez ingerencji odpala po 3x5-8s. Po samostarcie odpala od dotknięcia kluczyka. Podczas jazdy nie ma już problemów, pracuje równo, no może w okolicy 2000obr/sek lekko drży.
- akumulator nowy, Bosch S5, 77Ah, 780A(EN) - żyleta;
- olej, filtr oleju, powietrza, paliwa - nowe;
- świece szybkiego rozruchu, nowe, sprawdzone NGK D-Power;
- rozrusznik kręci bez oporów z prędkością ok. 2-3 obr/s.;
- rozrząd po wymianie, nowy, sprawdzony;
- na dolocie powietrza do silnika ślady oleju;
- oleju prawie nie bierze,między wymianami nie muszę dolewać więcej niż 100ml;
- luzy na popychaczach rozrządu nie były sprawdzane;
- spręż nie był sprawdzany;
- wtryskiwacze nie były sprawdzane na przelew i rozpylanie.
------------------------------------------------------------------------------rok produkcji: 2002
przebieg: 200 000 km
LANCIA LYBRA 1.9 JTD, 116 KM
Bosch EDC15C7 CF3/EOBD Diesel Injection
ECU ISO Code: FD 86 8F 80 67
Data zaprogramowania ECU: 10/01/2001
------------------------------------------------------------------------------
Rejestracja parametrów wykonywana w temp. ok. 5-6 st.C. Próba wykonywana na ciepłym silniku.
Podejrzane parametry zaznaczyłem na czerwono.
PYTANIA:
Dlaczego nie mam wtrysku pilotowanego?
Czy to jest normalne, że ciśnienie paliwa po wyłączeniu spada do 3,6bar?
Gdzie jest czujnik temp. powietrza do silnika?
Mocno zawyżona temp. powietrza do silnika 39,4 st.C, na kokpicie wyświetla 5-6 st.C. Lampka świec świeci się ok. 2s.
Dlaczego mierzona masa powietrza tak bardzo różni się od docelowej? Czy sprawdzić przy odłączonym przepływomierzu?
Czy pozostałe parametry mieszczą się w normie?
Czy są jeszcze inne parametry, które warto zmierzyć podczas uruchamiania?
Czy może ktoś przedstawić wzorcowe parametry przy uruchamianiu?

- akumulator nowy, Bosch S5, 77Ah, 780A(EN) - żyleta;
- olej, filtr oleju, powietrza, paliwa - nowe;
- świece szybkiego rozruchu, nowe, sprawdzone NGK D-Power;
- rozrusznik kręci bez oporów z prędkością ok. 2-3 obr/s.;
- rozrząd po wymianie, nowy, sprawdzony;
- na dolocie powietrza do silnika ślady oleju;
- oleju prawie nie bierze,między wymianami nie muszę dolewać więcej niż 100ml;
- luzy na popychaczach rozrządu nie były sprawdzane;
- spręż nie był sprawdzany;
- wtryskiwacze nie były sprawdzane na przelew i rozpylanie.
------------------------------------------------------------------------------rok produkcji: 2002
przebieg: 200 000 km
LANCIA LYBRA 1.9 JTD, 116 KM
Bosch EDC15C7 CF3/EOBD Diesel Injection
ECU ISO Code: FD 86 8F 80 67
Data zaprogramowania ECU: 10/01/2001
------------------------------------------------------------------------------
Rejestracja parametrów wykonywana w temp. ok. 5-6 st.C. Próba wykonywana na ciepłym silniku.
Podejrzane parametry zaznaczyłem na czerwono.
PYTANIA:
Dlaczego nie mam wtrysku pilotowanego?
Czy to jest normalne, że ciśnienie paliwa po wyłączeniu spada do 3,6bar?
Gdzie jest czujnik temp. powietrza do silnika?
Mocno zawyżona temp. powietrza do silnika 39,4 st.C, na kokpicie wyświetla 5-6 st.C. Lampka świec świeci się ok. 2s.
Dlaczego mierzona masa powietrza tak bardzo różni się od docelowej? Czy sprawdzić przy odłączonym przepływomierzu?
Czy pozostałe parametry mieszczą się w normie?
Czy są jeszcze inne parametry, które warto zmierzyć podczas uruchamiania?
Czy może ktoś przedstawić wzorcowe parametry przy uruchamianiu?
