Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel astra gsi c2.0ne benzyna+gaz kod błędu 59 check engine

micheloo 10 Sty 2011 13:58 2931 3
  • #1 10 Sty 2011 13:58
    micheloo
    Poziom 9  

    Witam wszystkich od niedawna mam następujący problem Mianowicie po przymusowej zmianie akumulatora (poprzedni sie rozładował zauważyłem że do mojej gsi przez wloty na masce napadał śnieg niby na oko wszystko ok ale po przełożeniu akumulatora zapaliła sie kontrolka check engine sprawdziłem kody błyskowe 59 Zawór kolektora wlotowego lub obwód, niskie napięcie (Bosch Motronic) szukałem informacji jak skasować ten błąd lub cos więcej co on dokładnie oznacza, wydaje mi sie ze mozliwa przyczyną jest zawilgocenie powstałe na wskutek roztapiającego sie sniegu lub skraplająca sie woda na sciankach przepustnicy aaa filtr jest zmodyfikowany na stozkowy firmy k&n specjalnie do tej gsi nie wiem czy to moze miec jakiś wpływ ale jakby co podaje) Chciałem dowiedzieć sie co robić aby kontrolka check zgasła bo "razi w oczy'' wczesniej miałem problem z przepływka lecz została wymieniona Dziwny jest dla mnie fakt ze kontrolka check gaśnie na gazie na benzynie pali si non stop tak samo mam w tym przypadku ( z błędem 59) nie wiem co robić prosze o rady i wyrozumiałość jestem nowy na forum AAA i bym zapomniał auto mimo palącej sie kontrolki sprawuje sie idealnie zero falowania gaśnięcia wchodzenia na obroty itp tylko PALĄCA SIE KONTROLKA NA BENIE :P Prosze o Pomoc

  • #2 16 Sty 2011 18:18
    micheloo
    Poziom 9  

    nikt nie potrafi pomóc :/ Prosze o podsunięcie jakiegoś pomysłu od czego zacząć co sprawdzić moze wyczyścić przepustnice denaturatem tak co by resztki pary wodnej o ile sa odparowały ,, gdzie w gsi znajduje sie zawór kolektora wlotowego (na przepustnicy ? czy gdzie ?) sprawdzenie obwodu od czego zacząć Prosze o pomoc

  • #4 19 Sty 2011 19:29
    micheloo
    Poziom 9  

    wITAM WSZYSTKICH miałem troche czasu i postanowiłem zdemontowac przepustnice wraz z filtrem i całym osprzętem przewody itp do rzeczy wyczyściłem przepustnice denaturatem od wewnątrz odcinek od filtra do konca następnie kostke od przepływki I czujnika następnie wszystko na nowo pozakładałem odłączyłem akumulator na chwile i ponownie go podłączyłem .. W końcu problem zniknął może resztki wilgoci same odparowały bo ostatnio duzo jejzdziłem i jest dosyć ciepło jak na tą pore i wystarczyło odpiąć akumulator no nie wiem ale ponoć jak człowiek nie próbuje to sie nigdy niczego nie nauczy Przynajmniej 70zł w kieszeni :D

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME