Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

AG SGI I - Citroen C5 1.8 16v - co z tym zrobić?

stalowy22 07 Kwi 2012 17:52 23285 35
  • Sklep HeluKabel
  • #32
    kubiec1
    Poziom 13  
    Ja na twoim miejscu sprawdziłbym podłączenie butli. Miewałem już przypadki, że albo zawiesił się pływak, albo skorodowały niechlujnie podłączone przewody (po rozcięciu by wymontować butlę). Pozdrawiam :)
  • Sklep HeluKabel
  • #33
    roman518
    Poziom 13  
    Na elektrozawór na butli nie jest podawane napięcie 12V, cewka sprawdzona OK.
  • #34
    kubiec1
    Poziom 13  
    Prawdopodobnie uszkodzone są przewody doprowadzające napięcie do elektrozaworu.
    Doprowadź na próbę napięcie 12V z akumulatora do elektrozaworu butli i sprawdź, czy samochód będzie pracował na LPG. Pozdrawiam :)
  • #35
    oriencik
    Poziom 1  
    Ja w alhambrze 2.0 też mam instalację AG SGI. Auto sprowadzone z NL. W instalacji był zamontowany czujnik ciśnienia fazy lotnej Bosha w filtrze fazy lotnej. Czujnik w reduktorze został jako zaślepka. Instalka ma przejechane 240 kkm i na razie działa ok.
  • #36
    kubiec1
    Poziom 13  
    oriencik napisał:
    . Czujnik w reduktorze został jako zaślepka.

    To dobra dla ciebie wiadomość, bo masz prawdopodobnie instalację AG SGI II i był wymieniony reduktor, na ten z jedynki. To 2 plusy: możesz liczyć, że jeżeli był założony nowy reduktor, który powinien wytrzymać 150-200 kkm, a czujnik Boscha ma znacznie większą trwałość niż stosowane w SGI I czujniki Sagem ( a na dodatek są tańsze). Pozdrawiam :)