Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Mondeo 1,8 TD 2000r. Uszczelka pod głowicą.

lukss07ns 11 Sty 2011 14:38 2793 8
  • #1 11 Sty 2011 14:38
    lukss07ns
    Poziom 19  

    Jak w temacie. Są tam jakieś wynalazki na które uważać albo co warto pamiętać ?

  • #3 11 Sty 2011 17:18
    lukss07ns
    Poziom 19  

    ok ;)

    Połowa roboty z wyciąganiem za nami. Jutro dalsza połowa.
    - intercooler ściągnięty
    - przewody od paliwa itp.
    - jutro kolektor bo potrzebny kanał aby go odciągnąć od głowicy, ale śruby bo wielu k****h poszły ;)
    - termostat
    - vakum pompa.

    Pozostaje od góry ,potem rozrząd i będzie na wierchu wydmuchana uszczelka.

    Na początku był problem z boosterem, po zrobieniu było wszystko OK ale po tyg. (skakały jakoś dziwnie obroty) tera na ciepłym silniku odrazu obroty 6000 i na biało kopci.

  • #4 11 Sty 2011 20:57
    niuniu36

    Poziom 27  

    A to nie przypadkiem rozlecane turbo

  • #5 11 Sty 2011 23:11
    lukss07ns
    Poziom 19  

    Autko na początku miało problem z boosterem, po jego zrobieniu już nie miał objawu że po dodaniu gazu skakał sam na 6000obr. i spadał do zera. Ale dziwnie falowały obroty. Autko dziś przyjechało na lince i okazało się że po włączeniu obroty odrazu wysokie i kopci na biało. Najpierw trzeba zrobić tą uszczelkę (tata jest przekonany na 100% że to ona) jeszcze zapytam o turbo.

  • #6 11 Sty 2011 23:24
    audi99
    Poziom 15  

    Teoretycznie to może być uszczelka, ale silnik wypijał by olej ze skrzyni korbowej i to bardzo szybko, podobnie będzie będzie przy uszkodzonej turbinie.

  • #7 11 Sty 2011 23:44
    lukss07ns
    Poziom 19  

    Tak, tata wspominał że olej dostaje się do ropy i jest samodetonacja czy coś.

  • #8 12 Sty 2011 11:41
    romansu
    Poziom 14  

    Trzeba było najpierw to inaczej opisać bo to coś nie gra z tą uszczelką,tak jak koledzy piszą turbo się rozleciało,lub ma duży przedmuch i to wszystko się kumuluje.A jakaś detonacja to czysta b......a.

  • #9 12 Sty 2011 18:23
    lukss07ns
    Poziom 19  

    Aha. Głowica już na wierzchu, bardzo dobrze widać powody dymienia na uszczelce.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME