Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Antipollution System Fault PEUGEOT 207

phaeton250 11 Sty 2011 18:51 46918 12
  • #1 11 Sty 2011 18:51
    phaeton250
    Poziom 2  

    Witam drogich kolegów, mam rozwiazanie problemu w peugeotach 207 z silnikami diesla jak i podejrzewam z benzynowymi także, w każdym bądź razie oto rozwiązanie:


    Komunikat na wyświetlaczu Antipollution Fault to awaria przepływomierza, uszkodzony bądź brak połączenia, u mnie był to przypadek tego typu że nie łączyła kostka którą wtyka się do przepływomierza powietrza, i samochód dużo palił na poziomie 8l.100km i a mam silnik 1.4 hdi pomyślałem masaka , oraz kopcił na czarno ale bardzo delikatnie, ja swój problem rozwiazałem tak że szukałem silnika 1.4 HDI i poprosiałem pana żeby mi odcioł taka kosteczke koszt całej naprawy to 50 zł z lutowaniem wtyczka i skasowaniem błędu, od naprawienia tej przypadłości mój peugeot pali już normalne dawki paliwa max 5.5l po mieście :)

    W serwisie kostka ta nie wyspuje oddzielnie tylko i wyłącznie cała wiązka a to koszt około 1600zł w serwisie tak że masakra pozdrawiam serdecznie i życze wam takiego łatwego problemu do rozwiazania jak ja :)

    3 12
  • #2 11 Sty 2011 19:07
    mota88gb
    Poziom 19  

    kolego pod tym komunikatem kryje sie bardzo wiele błedów a komputer w peugotach oznacza je jako Antipollution System Fault czyli problem z utrzymaniem czystości spalin.

    2
  • #3 11 Sty 2011 19:22
    trans-serwis
    Poziom 39  

    phaeton 250 gdyby to było takie proste to życie byłoby piękne, ale niestety nie.

    2
  • #4 12 Sty 2011 22:41
    phaeton250
    Poziom 2  

    tak zgadzam sie ze problem tkwi w czystości spalin,ale gdy nie ma połączenia badź przepływomierz jest uszkodzony to własnie samochód kopci dużo poije po prostu dramat mi 1.4 hdi łykał nawewt 10 litrów moze inaczej to zobraZUJE:

    na 50 litrach zrobiłem 700 km w trasie z południa polski na połnac nie przekraczajac 90 km/h, myślałem ze sie pływak w baku zepsuł ale auto w koncu staneło jak sie rezerwala zapaliła to była masakra .

    Tak że drodzy koledzy komunikat DEPULLUTION SYSTEM FAULITY TO PROBLEM Z FILTREM CZASTEK STAŁYCH CZYLI Z FAPEM, A ANIPULLUTION TO PRZEPŁYWOMIERZ, wiecie jak działa to nie bede sie rozpisywał:) to samo mi w serwisie powiedzieli w płocku w bud-mat auto , powiedziałem tylko komunikat odrazu padła diagnoza jaki motor i jaki przebieg i odrazu mi powiedział co jest grane podpioł pod kompa brak połaczenia , i mówi u nas nowa instalacja (kable)1600 zł, wiec szukam na allegro i za 28 z wysyłka wtyczke do przepływomierza kupiłem i pyzio działa jak malina normalnie w miescie pali max 5.5 litra a trasa nawet 4 litry :)

    1
  • #5 13 Sty 2011 09:41
    colin555
    Poziom 27  

    nic takiego i brednie kompletne
    mam nadzieje ze cale zycie w tym błędzie tkwic nie bedziesz

    a przypomnisz sobie o tym jak zaraz spowrotem zaświeci check

    3
  • #6 21 Sty 2011 17:37
    siwy24
    Poziom 9  

    witam
    Panowie ja mam problem z 1.6 hdi
    kopci na bialo niebiesko kilka minut po odpaleniu
    Wyswietla mi sie antipolution fault a po odczytaniu bledu pokazuje ze za duzo powietrza mi ciagnie. przeplywomierz juz wymienialem. mam duzo czesci z 1.6 hdi i zmienialem juz turbo, motyla i czujniki powietrza.
    Zastanawiam sie czy jest mozliwe ze przez zly olej kopci.

    dodam ze niedawno byl wymieniany blok silnika. Co najwazniejsze nie pije oleju
    Mozliwe ze to zawor EGR?
    Dodam ze mam peugeot planeta i moge odczytywac bledy.
    z gory dziekuje

    2
  • #7 21 Sty 2011 19:54
    mota88gb
    Poziom 19  

    sprawdź jeszcze w jakim stanie są wtryskiwacze. ja bym przejrzał teraz sterowanie elektroniczne silnika. czy po zmianie bloku głowica była planowana, dokręcona jak trzeba, uszczelka ok, zawory sprawdzone ?

    1
  • #8 21 Wrz 2011 23:34
    Jerzy Ryguła
    Poziom 2  

    U mnie ten błąd powodował uszkodzony alternator.
    Stojąc na czerwonych światłach (obciążenie hamulec+światła) napięcie
    spadało poniżej 10V i komp wariował.

    1
  • #9 01 Gru 2012 21:38
    mjr46
    Poziom 8  

    w serwisie zapytałem o ten włśanie komunikat ,usłyszałem ze to moze byc zwiazane z małym stanem oleju , peugeot 207 lubią max stan oleju

    2
  • #10 02 Gru 2012 09:22
    gacopiesz
    Poziom 18  

    To ten serwis to piekarnia a nie serwis.

    3
  • #12 14 Maj 2018 13:29
    TomTech1
    Poziom 4  

    Odświeżę nieco, z kolei u mnie ten błąd oznaczał przepaloną cewkę, przez co nie paliły wszystkie cylindry

    0
  • #13 14 Maj 2018 19:03
    Staszek49
    Poziom 34  

    A w moim 1,6 hdi paliła się ikona pomarańczowa z sylwetką silnika. Fachman po podpięciu kompa stwierdził, iż przycina mi się zawór EGR. Faktem jest też, że po usunięciu błędu kontrolka ta zapalała się sporadycznie.
    Zdaniem w/wym. mechanika do usterki tej przyczyniła się jazda miejska i należałoby auto "przewietrzyć" po autostradzie, albo zmienić na takie bez "nowoczesnych wynalazków".

    0