Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Błąd: odmowa dostępu do dysku C - partycja NTFS.

12 Sty 2011 08:02 8355 5
  • Poziom 2  
    Witam, przeczytałem chyba z 20 tematow o tym i nie znjaduję odpowiedzi.
    Dzisiaj rano chciałem wejść w dysk C , nie udało się, wyskakuje błąd: odmowa dostępu. Ikonka z dysku C tak nigdy nie wyglądała, jest na niej ikonka z Windowsa i podpisany jest NTFS.
    Nie mogę zrobić przywracania systemu, ani cokolwiek zrobić.
    Wczoraj instalowałem kilka programów a mianowicie: cfrosspeed, spytbot: użyłem go do przeanalizowania błędów systemu i je usunąłem oraz ccleaner, którego używam od tygodnia.
    I jeszcze przez kilka godzin miałem wyłączona zaporę systemu oraz aktualizacje. nie wiem co się stało, z góry dzięki za pomoc. Również przeskanowałem cały komputer antiwirusem Microsoft Security essentials.

Od razu informuję, że nie znam się na komputerach i tych sprawach.
  • Poziom 31  
    Musisz wejść w: Mój Komputer i najechać na Dysk C, kliknąć prawym klawiszem myszki i dać eksploruj. Gdy już będziesz na dysku wejdź w "Opcje folderów" i odznacz "Ukryj chronione pliki systemu Windows (zalecane)" - daj OK. Na dysku powinien się teraz pojawić plik o nazwie "Autorun.inf", skasuj go i uruchom komputer ponownie. To powinno Ci pomóc :)
  • Poziom 2  
    Nie ma zadnego eksploruj. Uruchomiłem tryb awaryjny i udało sie wejsc do niego wyszukałem wszystkie pliki autorun jakie były(chyba) i sprubuwałem usunac 1 dął sie usunąć a przy reszcie pisze "potrzeba uprawnien do tej, Uzykaj uprawnienia od Trusedinstalator w celu wprowadzenia zmian" cos takiego. Może jakimć programem to usunąć albo nie wiem?

Posiadam windows 7 home premium tak na boku
  • Poziom 31