Mam fiata bravo z 97roku. Samochód kupiłem za pół ceny złomu, był on poobijany z każdej strony i z uszkodzonym silnikiem 1,6 16v. Dostałem doń silnik 1,4 12V który był sprawny z samochodu po kolizji drogowej. Silniki bezproblemowo zamieniłem. Obecnie w fiaciku jest 1,4 12V z 97 roku wraz z wiązką i komputerem a nadwozie ze "swoją" elektryką z 1,6 16v z tego samego roku. Schemat elektryczny tych że jednostek na wtyczce jest prawie taki sam (o ile dobrze pamiętam to wtyczka po stronie samochodu ma jeden kabelek więcej niż po stronie silnika a kolory i połączenia na wtyczce są 1:1). Teraz mam taki problem. Mianowicie samochód po przekręceniu kluczyka pompuje paliwo do monowtrysku (wtedy gaśnie kontrolka wtryskiwacza), code się w ogóle nie świeci, brak jest napięcia na wtyczce do cewek(brak iskry a żaden "check" sie nie świeci). Po przekręceniu kluczyka z zapłonu na rozrusznik nie ma żadnej reakcji. Na krótko rozrusznik kręci aż miło. Teraz mam takie pytanie. Jak jest rozwiązany układ odczytu czujników położenia wału i knock i gdzie się one znajdują. Czy jest tam jeszcze coś takiego jak czujnik halla (podobno to knock)? Czujnik jeden znalazłem, jest on z tyłu silnika przy łączeniu skrzyni z blokiem i jest on podpięty( nie wiem czy dobrze). Proszę o pomoc w mojej sprawie.