Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Skoda Octavia I lifting Kombi 1,9 TDI 110 KM silnik AHF

Zielony KIA 12 Jan 2011 20:42 3456 3
  • #1
    Zielony KIA
    Level 12  
    Samochod po remoncie silnika, / głowica splanowana , wymienione prowadnice, zawory, uszczelniacze.... popychacze,... uszczelnienia, rozrząd.../ mam problem z ustalenie kata wyprzedzenia zapłonu , jest troche opóźniony miałem problem z uruchamianiem, po korekcie jest lepiej ale jeszcze nie to rano troche zadymi ale odpala szybciej....gdzie znaleźć dokladne dane regulacyjne , czym i jak skorygować kąt wyprzedzenia wtrysku w tym silniku model silnika ponoć nowszy po 2001 r prosze o pomoc i więcej danych na ten temat
  • #2
    mercedesik
    Level 26  
    VAG i funkcja TDi Timming
  • #3
    Zielony KIA
    Level 12  
    Tak, każdy z pytanych mówi VAG ale jaki powinien być dokładnie kąt wyprzedzenia słyszalm że między 40 a 60 ale ile dokladnie jaka tolerancja...i jaki powinien być prawidłowy odczyt i tolerancja prosze o dane

    Dodano po 7 [sekundy]:

    Tak, każdy z pytanych mówi VAG ale jaki powinien być dokładnie kąt wyprzedzenia słyszalm że między 40 a 60 ale ile dokladnie jaka tolerancja...i jaki powinien być prawidłowy odczyt i tolerancja prosze o dane .

    Dodano po 6 [sekundy]:

    Tak, każdy z pytanych mówi VAG ale jaki powinien być dokładnie kąt wyprzedzenia słyszalm że między 40 a 60 ale ile dokladnie jaka tolerancja...i jaki powinien być prawidłowy odczyt i tolerancja prosze o dane .
  • #4
    mercedesik
    Level 26  
    Jak włączysz vaga i wejdziesz w BASIC SETTINGS (ustawienia pierwotne) i dasz grupę 000 to wyskoczy ci przycisk TDI TIMMING i masz ładny wykres , wybierasz tam twój silnik i masz linie na wykresie a pomiędzy nimi punkt -początek wtrysku.
    A dane 40-60 masz dokładne zobaczysz jak zaczniesz ustawiać.,