Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Powermixer Phonic 740 - jak wykorzystać panel/mix?

pogromca22 12 Jan 2011 21:01 3748 9
    pogromca22
    Level 12  
    Witam wszystkich. zostałem posiadaczem powermixera phonic 740, niestety tylni panel czyli zasilacz i końcówka zostały spalone po czym zdemontowane i wyrzucone jednak panel przedni, czyli mixer są nietknięte. Chciałbym go wykorzystać, zrobić z tego zwykły pasywny mixer. Mam odczynienia z obsługą tego sprzętu na co dzień, jednak nie mam doświadczenia co do elektroniki, dlatego proszę o pomoc fachowców.

Co od siebie? po odwróceniu panel wygląda okej, elementy wyglądają przyzwoicie a ścieżki niepopalone, płytka z wejściami/wyjściami podpięta kostkami pod płytkę sterującą. Jednak z jednego rogu mam kostkę przewodów, 13 szt. kolejno:
    -czarny, biały, szary, fioletowy, niebieski, zielony, żółty, pomarańczowy, czerwony, 2x (czarny, biały, wchodzące w jeden szary), brązowy, czarny.

Wg mnie część z tych przewodów potrzebna jest do zasilenia mixera(któryś pewnie z nich to phantom 48v i tak dalej...) a kilka to wyjścia sygnałowe idące do końcówki. Nie jestem w stanie rozszyfrować który do czego i jakie zasilanie do którego przewodu jest potrzebne aby korzystać z konsoli, pomijając końcówkę. Proszę o pomoc w tym "projekcie"/ przeróbce. Rozszyfrowaniu tych przewodów, jakie zasilanie muszę doprowadzić bo chyba tylko to jest problemem.

Dorzucam kilka fotek i oczywiście do pomocy instrukcje ze schematem.

schemat:
    http://www.connevans.com/instructions/40SFSYS10_user_manual.pdf

Powermixer Phonic 740 - jak wykorzystać panel/mix? Powermixer Phonic 740 - jak wykorzystać panel/mix? Powermixer Phonic 740 - jak wykorzystać panel/mix?
    themichal
    Level 17  
    Ja bym poszukał tego zasilacza z wzm i byś nie musiał dorabiać źródła zasilania.
  • Helpful post
    stasiekm
    Level 30  
    1 zdjęcie: