Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel omega 2.0 DTI czy 2.2 DTI

pawelgli 13 Sty 2011 20:45 3733 2
  • #1 13 Sty 2011 20:45
    pawelgli
    Poziom 13  

    Już od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie opel omega C w dieslu. 2.5 TDS odpada bo cieżko znaleźć fachowca który by się na tym znał, więc zostaje 2.0 DTI (101 KM) lub 2.2 DTI (120KM) i tu moje pytanie którego diesla wybrać, który będzie lepszy, jak wygląda sytuacja ze sprintem do setki, spalaniem i z jego awaryjnością? No i generalnie który polecacie i na co zwracać uwagę przy wyborze?
    Z góry dzięki za odpowiedzi.

    1 2
  • #2 20 Sty 2011 18:51
    DTIII
    Poziom 1  

    Witam! Sądzę że najlepszym dieselkiem (osiągi i kultura pracy) do Omegi C byłby silniczek od BMW 2.5 DTI 150 KM w technice CR (nie tds). Obsługa niestety będzie sporo droższa a podaż na rynku niszowa. Absolutne minimum to 2.2 dti bo 2.0 dti po prostu za słaby jak na ciężką Omegę. Typowe usterki dti to awaryjne i kosztowne w naprawie pompy wtryskowe bosch vp 44. Można je regenarować jeśli tylko posiadają jedną wtyczkę!(tak powiedziano mi w warsztacie) Częste awarie zaworu EGR, zapowietrzania się układu zasilania, turbina i przepływki nie są zbyt awaryjne. W 2.2 czasami urywają się świece żrowe przy wykręcaniu. Inne dolegliwości jak w większości dieslach. Silniki 2.0dti , 2.2dti charakteryzują się twardą pracą i osiągami i zużyciem paliwa troszkę odstają od np 1.9 TDI.

    0
  • #3 16 Kwi 2011 17:16
    pawelgli
    Poziom 13  

    trafiła się okazja to kupiłem 2.0 szału nie ma ale jestem zadowolony.

    0