Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zalana płyta główna kotła gazowego

15 Sty 2011 23:17 3339 5
  • Poziom 2  
    Witam wszystkich i proszę o pomoc!!!
    Dzisiaj był u mnie instalator i montował kocioł gazowy firmy ariston (Genus) z zamkniętą komorą spalania, problem jest tego typu że odkręcając jakiś zawór, zalał mi płytę główną w taki sposób że cały piec był zalany oraz wybiło mi korki w mieszkaniu, piec oczywiście się wyłączył. Po wysuszeniu całego układu suszarką kocioł po podłączeniu do prądu o dziwo zaczął działać lecz po krótkiej chwili pojawił się błąd " brak zamknięcia presustatu spalin oraz jest brak iskry,", instalator zaproponował iż w poniedziałek zjawi się jego szef i uruchomi kocioł, moje pytania są następujące:
    - czy mam żądać nowego pieca,
    - czy mam żądać nowej płyty głównej,
    - czy instalator ma spisać ze mną stosowne oświadczenie że podczas montażu
    piec uległ zalaniu,
    - zapłacić za piec ponieważ i tak jest na gwarancji,
    - oraz co może się z nim dziać w przyszłości z powodu tego felernego zalania,

    Bardzo proszę o pomoc
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.

  • Moderator na urlopie...
    morales1999 napisał:
    - zapłacić za piec ponieważ i tak jest na gwarancji


    Nie jest na gwarancji, bo faktycznie nie został uruchomiony przez serwisanta, poza tym uległ zalaniu, a to nie obejmuje gwarancja
  • Poziom 2  
    Właśnie serwisant zadzwonił i zaproponował wymianę płyty głównej wraz z uruchomieniem pieca, co w takim wypadku robić???
  • Poziom 10  
    Jego obowiązkiem jest od razu wymienić płyte główną. Co do prezostatu małe szanse aby go uszkodził ale powodem niezadziałania go może być problem z wentylatorem który też się mógł uszkodzić.
    Pozdrawiam Serwisant.

  • Moderator na urlopie...
    tomekenergyserwis napisał:
    Jego obowiązkiem jest od razu wymienić płyte główną.


    Obowiązkiem serwisanta jest naprawa urządzenia. Fakt.
    Rozpatrzyłeś, kto za to zapłaci?
  • Poziom 2  
    Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc;
    Moja sprawa zakończyła się następująco:
    Przyjechał właściciel firmy, wymienił płytę główną i nagle wszystkie problemy znikły. Przeprosił w imieniu montażysty podbił gwarancję i zadeklarował sie że pierwsza wizyta gwarancyjna będzie bezpłatna w ramach rekompensaty, na tą chwilę kocioł zachowuje się bez zarzutu oby tak dalej.

    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję;