Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaki wykrywacz metalu wybrać

TECHNIK123 17 Jan 2011 17:55 19096 12
    TECHNIK123
    Level 9  
    Witam,

Jestem miłośnikiem militariów i zamierzam kupić wykrywacz metalu. Niestety nie znam się na tego typu sprzęcie. Interesują mnie dość dobre urządzenia do około 500 zł.
    Zdaję się na wasze doświadczenie i proszę o pomoc. Z góry dziękuję.

dodano: 19 Sty 2011 17:33

Czy polecilibyście mi PENETRATORA firmy Armand???

Bartek
    Neofelis
    Level 10  
    TECHNIK123 wrote:
    Witam,

Jestem miłośnikiem militariów i zamierzam kupić wykrywacz metalu. Niestety nie znam się na tego typu sprzęcie. Interesują mnie dość dobre urządzenia do około 500 zł.
    Zdaję się na wasze doświadczenie i proszę o pomoc. Z góry dziękuję.

dodano: 19 Sty 2011 17:33

Czy polecilibyście mi PENETRATORA firmy Armand???

Bartek

Tak, ja polecam, to dobry wykrywacz. Sprawdzi się do militariów.
    TECHNIK123
    Level 9  
    A czy nadaje się też na drobnice typu: monetki, pierścionki itp.?
    Zastanawiałem się też nad Garrettem ACE 250.
    Neofelis
    Level 10  
    Tak, nadaje się też na monetki, pierścionki, zegarki itd :) Chociaż najlepiej na militarkę - tę świetnie łapie.
    Z Ace nie chodziłem.
    pudzianowski
    Level 28  
    TECHNIK123 wrote:
    A czy nadaje się też na drobnice typu: monetki, pierścionki itp.?
    Zastanawiałem się też nad Garrettem ACE 250.

Witam.
    Garrettem kilka razy się bawiłem. Zgadzam się z opinią, że jest dobry na monety i wszelką drobnicę. Nie mam doświadczenia w poszukiwaniach wykrywaczem metali, ale Garrett dla mnie jest wart polecenia. Poziom wyłapywania wszelkiej drobnicy jest całkiem spory.
    Pozdrawiam.
    Mateusz.
    TECHNIK123
    Level 9  
    A na militarke się nadaje???
    pudzianowski
    Level 28  
    TECHNIK123 wrote:
    A na militarke się nadaje???