Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mitsubishi Pajero 2001 3.2 Did

17 Sty 2011 19:25 10858 9
  • Poziom 9  
    Witam. Mam dwa problemy w moim aucie. Pierwszy to przy jezdzie z zalaczonym tylko tylnim napedem po okolo 20 km zapala mi sie pomaranczowy kwadracik miedzy napedami i miga. Zmiana napedow nie likwiduje go , jedynie wyl zaplonu i ponowny start. Jednak 20 km i sytuacja sie powtarza. Dodam ze napedy dzialaja.

    A drugi problem to ABS. Przy gwaltownym hamowaniu brak ABS i pojawia sie kotrolka ABS i hamulca recznego. Przy ponownym ostrym hamowaniu kontrolki gina i tak w kolko. Co mam zrobic , co sprawdzic

    Dziekuje z gory za pomoc
  • Poziom 33  
    Zajechać na diagnostyke i sprawdzić jakie błędy są w uszkodzonych układach.
    Myślę że problem polega na będach w układie absu.
  • Poziom 2  
    Witam mam pytanko czy uporales sie z tym problemem juz bo mam to samo a nic nigdzie nie moge znalezc
  • Poziom 2  
    ja tez mam ten problem. rozmawialem z mechanikiem ktory tez ma ten samochod i mial ten problem. mowil cos o 7 przelacznikach ktore pod wplywem wilgosci wariuja. trzeba je wszystkie sprawdzic i znienic ten nie dzialajacy. ale podobno problem wraca i tak...
  • Moderator na urlopie...
    I czemu bzdury piszecie?! Do warsztatu/serwisu/elektryka i na pewno znajdą!
    Co do:
    gj21 napisał:
    zapala mi sie pomaranczowy kwadracik miedzy napedami i miga. Zmiana napedow nie likwiduje go , jedynie wyl zaplonu i ponowny start. Jednak 20 km i sytuacja sie powtarza. Dodam ze napedy dzialaja.

    Ta kontrolka (kwadratowa) to powiadomienie o załączeniu reduktora w pozycję 4LLc,4HLc. Natomiast jeśli załączysz 2H i cofniesz kawałek - powinna zgasnąć.
  • Poziom 2  
    ja wlasnie co do tej kontrolki (d/c lock). mi sie tez ciagle wlacza. ale problem jest co zrobic zeby sie nie zalaczala w ogole. ona sie zalacza na 2H po przejechaniu ok 20km. ja jeszcze z nia nigdzie nie pojechalem. bylem w serwisie ale tam sami nie wiedza i proponuja podlaczenie do komputera za 150zl. a to co napisalem wczesniej bylo po rozmowie z mechanikiem w Irlandii ktory ma ten sam samochod i ten sam problem.
  • Poziom 9  
    Co do kotrolki to znalazlem gdyz byly nieszczelene weze podcisnieniowe, mechanicy uzyli jakiego plynu dla poslizgu i weze spadaly.

    Dodano po 3 [minuty]:

    Ale a teraz inny problem a mianowicie załączyłem napedy 4HLC i zaczely mrugac 4 zielone kontrolki i nie gasna. Zalączyl sie naped 4hlc i nie moge go wylaczyc. Odlaczylem akumulator i nic, posciagalem weze podcisnieniowe i dalej bez zmian. Co zrobic jak wylaczyc napedy zeby bylotylko 2H, zebym mogl dojechac do warsztatu gdyz nie moge zabardzo jezdzic,
  • Poziom 39  
    Przełączasz na 2H, ruszasz i na odcinku kilku metrów powinno się przełączyć. Jeśli nie używa się blokady i reduktora, to dobrze jest raz na miesiąc je włączyć.
    W razie gdyby się nie chciała wyłączyć blokada centralnego mechanizmu, to spróbuj kilka razy ruszyć do przodu i do tyłu.
  • Poziom 9  
    nie działa jezdzilem przez pol godziny nawet przeparkowalem samochod o 100m i nic
  • Poziom 2  
    Kontrolka pomarańczowa sygnalizuje skrzenie redukcyjna w trybie awaryjnym.
    W twoim przypadku trzeba wymienić dwa elektrozawory, które są pod filtrem powietrza.