Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Cofanie licznika w MB C-203, jak ew. gdzie?

heretyk 15 Paź 2004 12:59 5167 4
  • #1 15 Paź 2004 12:59
    heretyk
    Poziom 11  

Tak jak w temacie... Musze jechac do serwisu, a zdalo by mi sie wczesniej cofnąć troche licznik. W sieci znalazłem ofety po 250 euro (niemcy) albo 800 zł w polsce, Jako ze taka "korekcje" chcialbym zrobic z 3/4 w tym samochodzie i dodatkowo moze jeszcze w modelu 202 zastanawiam sie czy nie barzdziej by mi sie to oplacalo samemu to zrobic, wiem ze 202 to nie problem, jednak widzialem ze wszystkei 203 wymagaja lutowania a ja jednak nei chcialbym ingerowac Hardwearowo. Moje pytanie brzmi: czy ktos moze mi doradzić na co lepiej sie szarpnac. Zaznaczam ze jestem raczej amatorem, wiec jezeli radzicie zglosic sie mimo wszystko do jakiegos warsztatu, to jest moze ktos z Małopolski(wadowice, kraków...) kto by sie tym zają? Dzieki za wszelkie info.

• #2 15 Paź 2004 23:43
    Stefanek1
    Poziom 26  

Oj, czuję tutaj trochę, brak ucziwości z Twojej strony, chcesz kogoś..............'przewieść' na tych autkach.

• #3 17 Paź 2004 18:27
    heretyk
    Poziom 11  

Tak serwis MB, bo ten juz nie raz zrobil mnie w konia. Placilem duze kwoty mimo ze zupelnie nie powinienem, wiec nie mam specjalnie skrupułów...

• #4 17 Paź 2004 22:58
    Stefanek1
    Poziom 26  

To trochę zmienia postać rzeczy, .............ale nie do końca.
    Pewnych rzeczy robić nie wolno i już, Dla mnie jest to, m.in. cofanie liczników.
    Niemcy, np. się w to nie 'bawią'
    Swoją drogą mojego kuzyna skubnięto w salonie Forda na ponad 1200,- zł, za wymianę zębatki 3-biegu.
    pozdrówka.

• #5 17 Paź 2004 22:59
    Stefanek1
    Poziom 26  

To trochę zmienia postać rzeczy, .............ale nie do końca.
    Pewnych rzeczy robić nie wolno i już,