Witam
Zakupiłem oryginalny zestaw BKA 400 001 do sterowania z pilota fabrycznym centralnym zamkiem w Fabii I 1,9 SDI 2000r.
Zestaw składa się z:
-Sterownika 6Y0 959 121
-Przekaźnika AEV 4231
-Wiązki kabli
-Piloty
Efekt.Jeden przycisk na pilocie otwiera i daje mrugnięcie kierunków a drugi zamyka 3x mrugnięcie kierunków.
Czytając posty o uniwersalnych sterownikach myślałem o wpięciu się w odpowiednią kostkę i po sprawie ale po otwarciu przesyłki siadłem na d.. krześle z wrażenia. Okazja zakupu wiązała się z brakiem schematu. Zwracam się z prośbą o wparcie mnie wskazówkami jak to uruchomić.
Wiązka.Z jednej strony kabli są wtyczki do wpięcia się w kostki zamka w słupku a druga strona to już dla mnie czarna magia.
Sterownik-żadna wtyczka z załączonej wiązce do niego nie pasuje
Przekaźnik-ma prawdopodobnie służyć za wyłączenie obwodu (sterowania zamkiem z pilota) po przekręceniu kluczyka tym samym w czasie jazdy.
Oznaczenia:
VAR-?
ANT-?
DO/DZ-?
31-masa
30-plus
15-plus po stacyjce
Tyle wiem czyli prawie nic. Pewnie pod kierownicą kolorystyka kabli i nietypowość kostek dałaby jakąś dedukcję ale auto musi być na chodzie i nie mogę pozwolić sobie na kilkudniowe kombinacje. Czy tym zestawem da się to podłączyć czy coś dokupić np. wtyczkę do sterownika? Może ktoś już to przerabiał bo każda rada jest bardzo cenna.
Zakupiłem oryginalny zestaw BKA 400 001 do sterowania z pilota fabrycznym centralnym zamkiem w Fabii I 1,9 SDI 2000r.
Zestaw składa się z:
-Sterownika 6Y0 959 121
-Przekaźnika AEV 4231
-Wiązki kabli
-Piloty
Efekt.Jeden przycisk na pilocie otwiera i daje mrugnięcie kierunków a drugi zamyka 3x mrugnięcie kierunków.
Czytając posty o uniwersalnych sterownikach myślałem o wpięciu się w odpowiednią kostkę i po sprawie ale po otwarciu przesyłki siadłem na d.. krześle z wrażenia. Okazja zakupu wiązała się z brakiem schematu. Zwracam się z prośbą o wparcie mnie wskazówkami jak to uruchomić.
Wiązka.Z jednej strony kabli są wtyczki do wpięcia się w kostki zamka w słupku a druga strona to już dla mnie czarna magia.
Sterownik-żadna wtyczka z załączonej wiązce do niego nie pasuje
Przekaźnik-ma prawdopodobnie służyć za wyłączenie obwodu (sterowania zamkiem z pilota) po przekręceniu kluczyka tym samym w czasie jazdy.
Oznaczenia:
VAR-?
ANT-?
DO/DZ-?
31-masa
30-plus
15-plus po stacyjce
Tyle wiem czyli prawie nic. Pewnie pod kierownicą kolorystyka kabli i nietypowość kostek dałaby jakąś dedukcję ale auto musi być na chodzie i nie mogę pozwolić sobie na kilkudniowe kombinacje. Czy tym zestawem da się to podłączyć czy coś dokupić np. wtyczkę do sterownika? Może ktoś już to przerabiał bo każda rada jest bardzo cenna.