Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.
itemscope itemtype="https://schema.org/QAPage"

Problem z wysłaniem listu z poczty.onet.pl

janzss 17 Sty 2011 21:22 3025 6
  • Problem z wysłaniem listu z poczty.onet.pl

    #1
    Poziom 10  

    Przy próbie wysłania listu pojawia się:
    Komunikat ze strony sieci Web Error in handler:
    TypeError:'name' jest pusty lub nie jest obiektem.
    --system Windows XP HE, przeglądarka IE

    0 6
  • #2
    Poziom 16  

    Zainstaluj nową javę (wersja aktualna 23). Mogą też występować błędy w samej przeglądarce lub u usługodawcy. Sprawdz na innej, czy ten problem występuje.

    0
  • #3
    Poziom 10  

    Powinienem chyba zapytać z jakiego programu pochodzi komunikat o błędzie. Zwykle jest to umieszczone w nagłówku okienka komunikatu, a tu jest "Komunikat ze strony sieci Web".

    Java jest chyba poza podejrzeniem bo po jej usunięciu nic się nie zmieniło.

    Jednak mam chyba szansę ustalić przyczynę bowiem mam drugi komputer z Win XP oraz IE a tam wysyłanie poczty działa normalnie (komputer rzadko używany, nie częste zmiany i nowe instalacje). Mam zamiar wprowadzać stopniowo ustawienia z "dobrego IE" do "złego IE" i za każdym razem sprawdzać wysyłanie poczty i w ten sposób znaleźć ustawienie generujące błąd i uniemożliwiające wysyłanie poczty. Ma to sens jeśli się założy, że winien jest IE.
    Zrobiłem już to z Narzędzia - Opcje internetowe - Zaawansowane bez rezultatu.
    Moje następne pytania to: 1. Jakie programy biorą udział w wysyłaniu poczty onet.pl. ?
    2. Jakie ustawienia IE należałoby nadal porównać ?

    0
  • #4
    Poziom 26  

    Brze udział w tym tylko Java i przeglądarka (w Twoim przypadku IE)
    "Komunikat ze strony sieci Web" oznacza w tym przypadku problem po stronie skryptu poczty.

    Najprawdopodobniej wina przeglądarki, lub jak pisał kolega wyżej, nieaktualnej Javy.
    http://www.java.com/pl/download/

    0
  • #5
    Poziom 10  

    Na obu komputerach mam identyczną wersję przeglądarki (IE 8) i najnowszą Javę 23.

    Pani z pomocy onetu powiedziała, że przenoszenie ustawień z "dobrej" do "złej" przeglądarki nic nie da bo "błąd zapisał się" w tej złej i może pomóc jedynie usunięcie historii przeglądania.
    Usunięcie wszystkich elementów w opcji "Narzędzia-Opcje internetowe-Ogólne-Historia przeglądania-Usuń" nie pomogło.

    Pomógł dopiero środek ostateczny, który zostawiłem na koniec wobec straszenia jakie to plagi egipskie na mnie spadną ("stosować tylko gdy przeglądarka jest w stanie nie do użytku") a więc:
    Narzędzia-Opcje internetowe-Zaawansowane-Resetowanie ustawień...- Resetuj.
    Na razie nic złego się nie dzieje a za to mogę wreszcie wysyłać listy. Problem rozwiązany ale sprawca nie wykryty.

    P.S. Jedyna zmiana ustawień jaką zrobiłem przed awarią to: Narzędzia > Opcje internetowe > Zabezpieczenia > Poziom niestandardowy > "Wyświetl zawartość mieszaną" : Włącz aby pozbyć się ustawicznie wyskakujacych okienek "Czy chcesz wyświetlać tylko tę zawartość itd."

    0
  • Pomocny post
    #6
    Poziom 1  

    .u mnie pomoglo nastepujace:

    narzedzie - opcje internetowe - programy - zarzadzanie dodatkami

    teraz, z paska narzedzia i rozszerzenia wylaczylem DivX, ktory niedawno instalowalem i ktory byl tu zaznaczony jako wlaczony. poczta sie odblokowala

    pozdrawiam

    1
  • #7
    Poziom 10  

    Brawo.Strzał w dziesiątkę.Mamy WINOWAJCĘ.
    Przeglądałem to Zarządzanie dodatkami i uznałem, że pasek to chyba niewinne stworzenie i nic nie wyłączyłem.
    Mój Reset wyłączył wszystkie dodatki w dziale Paski i rozszerzenia i stąd naprawa.
    Miałem dwa od DivX - " DivX Plus Web Player HTML5 <video>" oraz " DivX HiQ".
    Ten pierwszy to winowajca, po włączeniu natychmiast blokuje wysłanie listu i wysyła opisany na początku komunikat.

    0