Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

406 PEUGEOT 2.0 HDI nie wchodzi na obroty pow.2tys.

grantif 18 Jan 2011 01:07 7497 0
  • #1
    grantif
    Level 9  
    Zaczęło się od przetarcia przewodów od wtyku komputera silnika. Powstało przez to zwarcie i zaczęło przez to palić bezpiecznik pompy paliwa, przekaźnika podwójnego. Powstało zwarcie i skleiło 8 przewodów. Po dojrzeniu tej usterki i wyeliminowaniu auto pojeździło 1tys. km zapaliła się kontrolka silnika i spalił się pierwszy alternator. Po wymianie alternatora na nowy zamiennik auto przejechało 500km. i się spalił nowy alternator. Znalazłem za 30funtów komputer silnika i BSI z kluczykiem z takiego samego modelu. Po wymianie kompów kontrolka błędu sinika gaśnie po odpaleniu. Powstał więc następny program jak w tytule 406 PEUGEOT 2.0 HDI nie wchodzi na obroty pow.2tys. stracił moc. przy maksymalnym wciśnięciu pedału gazu jest max. 1900 - 2000 i auto strasznie kopci i dymi zza głowicy. Wolne obroty na ok. 900 i równa praca silnika z tym że pracuje jak traktor. Na starym komputerze pracuje normalnie ale boję się spalić znowu alternatora. Zależy mi na niskich kosztach naprawy(obowiązują mnie Angielskie ceny). I pytanie:
    1. Czy wystarczy zrobić flesh mapy przy użyciu interfejsu np. KWP2000.
    2. Mam zgraną mapę ze starego komputera. Więc może ją wgrać do nowego i będzie git?
    3. Ile czasu trwa wgrywanie takiej mapy przy użyciu interfejsu KWP2000?
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się