Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

406 PEUGEOT 2.0 HDI nie wchodzi na obroty pow.2tys.

grantif 18 Sty 2011 01:07 6432 0
  • #1
    grantif
    Poziom 9  
    Zaczęło się od przetarcia przewodów od wtyku komputera silnika. Powstało przez to zwarcie i zaczęło przez to palić bezpiecznik pompy paliwa, przekaźnika podwójnego. Powstało zwarcie i skleiło 8 przewodów. Po dojrzeniu tej usterki i wyeliminowaniu auto pojeździło 1tys. km zapaliła się kontrolka silnika i spalił się pierwszy alternator. Po wymianie alternatora na nowy zamiennik auto przejechało 500km. i się spalił nowy alternator. Znalazłem za 30funtów komputer silnika i BSI z kluczykiem z takiego samego modelu. Po wymianie kompów kontrolka błędu sinika gaśnie po odpaleniu. Powstał więc następny program jak w tytule 406 PEUGEOT 2.0 HDI nie wchodzi na obroty pow.2tys. stracił moc. przy maksymalnym wciśnięciu pedału gazu jest max. 1900 - 2000 i auto strasznie kopci i dymi zza głowicy. Wolne obroty na ok. 900 i równa praca silnika z tym że pracuje jak traktor. Na starym komputerze pracuje normalnie ale boję się spalić znowu alternatora. Zależy mi na niskich kosztach naprawy(obowiązują mnie Angielskie ceny). I pytanie:
    1. Czy wystarczy zrobić flesh mapy przy użyciu interfejsu np. KWP2000.
    2. Mam zgraną mapę ze starego komputera. Więc może ją wgrać do nowego i będzie git?
    3. Ile czasu trwa wgrywanie takiej mapy przy użyciu interfejsu KWP2000?
  • Relpol przekaźniki