Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z podłaczeniem wzmacniacza (Unitra Fonica)

Pepertb 18 Sty 2011 14:56 2224 9
  • #1 18 Sty 2011 14:56
    Pepertb
    Poziom 2  

Witam. Jestem tutaj nowym użytkownikiem lecz mam mały problem, a więc .
    Po 1. Chce podlaczyc wzmacniacz Unitra Fonica do komputera na zasadzie aby robił mi za wzmacniacz pod mikrofon .Problem jest taki że nie umiem go podlaczyc próbowałem wiele razy lecz jak cos mowie do mikrofonu to sie nic nie nagrywa a jak psuzczę muzyke razem z wpietym wzmacniaczem do Rejestrator dźwięku dziwne ale rejestruje mi ta muzykę która puściłem. może zle podlaczam albo nie wiem .

Proszę o pomoc i jak ktoś potrafi wytłumaczyc ale szczegółowo bo jestem kompletnie zielony w tych sprawach . Dzięki.!
    Problem z podłaczeniem wzmacniacza (Unitra Fonica)

PS. Mam kable na Jack'a 3 jacki z dwóch stron kabla czyli z końca i z poczatku , czerwony biały żołty . Z przodu jets tylko jedna wejscie lecz nie pisze czy to na mikrofon lecz jest także na jacka .

0 9
  • #2 18 Sty 2011 15:27
    domellus
    Poziom 29  

Pierwsze i najistotniejsze to to czy ten wzmacniacz ma wejście mikrofonowe? Jak nie ma to raczej nie podłaczysz mikrofonu bezposrednio do wzmacniacza bez zbudowania odpowiedniego wzmacniacza mikrofonowego dostosowujacego poziom sygnału do posiadanych wejść i tutaj przydało by sie abys podał jaki model masz tego wzmacniacza. Co do wejść na zdjęciu to są do podłączenia magnetofonu, linia z dźwiękim z magnetofonu "play" i linia z dźwiekim do nagrywania czyli do magnetofonu "rec/out" i ten podłączas do wejscia liniowego w komputerze. Czyżby twoja karta dźwiękowa nie miała gniazda mikrofonowego że tak kombinujesz?

0
  • #3 18 Sty 2011 15:49
    Pepertb
    Poziom 2  

Może tak mam 3 wejścia w kompie czerowny / zielony / niebieski .