Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Passat B5 alternator - wirnik czy regulator ?

18 Sty 2011 21:17 3729 3
  • Poziom 27  
    Witam! Założyłem ten temat ponieważ w dniu dzisiejszym skończyło sie ładowanie w moim pasaciku 2001r. Mimo mojego doświadczenia w branży tematy alternatorów zawsze uważałem za toporne i nie dla mnie. Ale do rzeczy. Rozłożyłem regulator i patrzę a to oryginał jeszcze 2001r, a komutator juz zajechany. Kupiłem inny alternator ale jestem przed założeniem. moje pytanie brzmi: jakie jest wasze doświadczenie w zużyciu tych elementów? czy to normalne ze wirnik umiera praktycznie razem ze szczotkami i regulatorem? Kupiłem inny alternator bo kosztował 150 a regulator nowy 180 ale widząc zajechany wirnik stwierdziłem ze nie będę ryzykował płacenia za regulator takiej sumy. Wiec jak to u Was jest z tymi elementami i ich eksploatacją. Pozdrawiam!
  • Poziom 27  
    Powiem ci że przy dzisiejszych cenach używanych altków też zaczołem je w ten sposób naprawiac. Ekonomia
  • Poziom 19  
    Trochę za mało informacji na temat jaki to alternator jaki producent (Bosch, Valeo), jaka moc.

    Dodano po 9 [minuty]:

    melas napisał:
    Powiem ci że przy dzisiejszych cenach używanych altków też zaczołem je w ten sposób naprawiac. Ekonomia


    Trochę racji w tym jest jednak nigdy nie wiadomo co się kupuje i jak długo to jeszcze pochodzi. Często ludzie kupują drugi alternator nawet jak padł jakiś drobiazg. W takim przypadku wolał bym naprawić swój i wiedzieć co mam (choćby przybliżony przebieg:) Ja za diagnozę nie kasuje klienta i jeśli cena mu odpowiada naprawiamy jeśli nie to dopiero wtedy szuka drugiego:)
  • Użytkownik usunął konto